RAGE 2 - twórcy przygotowują solidną historię
Chcą też aby w grze było mnóstwo zwariowanych postaci.
Materiały promujące RAGE 2 skupiają się przede wszystkim na ukazywaniu zakręconej akcji, systemu strzelania oraz efektownej oprawy wizualnej. Deweloperzy projektu przygotowują jednak coś więcej niż odmóżdżający shooter. Istotną rolę w RAGE 2 odgrywać ma fabuła.
Kwestię historii poruszyła redakcja magazynu Official PlayStation Magazine na potrzeby kwietniowego wydania. A na pytania pracowników periodyku odpowiadali Odd Ahlgren oraz - Loke Wallmo - obaj odpowiedzialni za narrację. Panowie przyznali, że gra skupia się na opowieści.
"Bethesda oraz id Software cały czas cisną w historię - od początku", powiedział Wallmo. "Wiedzieli, że chcieli mocnej opowieści w grze i starali się to przepchnąć od początku".
Ze względu na powyższe, każda postać jaką spotykamy w grze ma swoje tło fabularne, ma też coś interesującego do przekazania. Deweloperzy chcieli, aby interesujące postaci były czymś charakterystycznym, albowiem wyróżniało to "jedynkę".
"Większość ludzi, jakich spotykasz, większość rzeczy, jakie widzisz, nawet przeciwnicy, z którymi nie rozmawiasz, mają tło fabularne i przeszłość, mają powód, dla którego tam są i zachowują się w taki sposób", dodał Ahlgren. "Większość tych rzeczy jest wyjaśnionych, jeśli się przyjrzysz".
"Chcieliśmy zachować szalone postaci z RAGE, które pojawiają się i mają własne motywacje (...). To coś, co chcemy wykorzystać w świecie. Dużo tego w głównej opowieści, w walce z The Authority. Ale jednocześnie wszędzie indziej też to dostrzeżesz".
Premierę RAGE 2 zaplanowano na 14 maja. Grać będziemy na PC (wymagania), PS4 oraz Xboksie One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler