Divinity: Fallen Heroes - nowa gra od studia Larian
Produkcja ma za zadanie rozwinąć uniwersum Divinity: Grzech Pierworodny 2.
Studio Larian ujawniło właśnie swoje kolejne przedsięwzięcie, rozszerzające uniwersum opracowane na potrzeby gry Divinity: Grzech Pierworodny 2. Nowe dzieło zwać się będzie Divinity: Fallen Heroes, a powstaje ono we współpracy z Logic Artists.
Divinity: Fallen Heroes, podobnie jak pierwowzór, jest przedstawicielem gatunku RPG, w którym postawiono na rozgrywane w systemie turowym pojedynki. Oczywiście kluczową kwestią jest w nim fabuła oraz różnej maści wybory, mające wpływ na przebieg zadań oraz zakończenie opowieści.
W Divinity: Fallen Heroes powracamy na statek Lady Vengeance, przemierzamy nowe lądy i korzystamy z nowych broni oraz umiejętności. Ponownie nie jesteśmy sami, walcząc w drużynie (Malady, Fane, Ifan, Lohse, Sebille, Czerwony Imperator oraz Bestia) i wykorzystując umiejętności każdej z postaci. Dodatkowo Divinity: Fallen Heroes, prócz singla, oferuje dwuosobowy tryb współpracy.
Najważniejsze cechy gry:
- Ponad 60 misji;
- Możliwość korzystania z broni palnej;
- Szansa wcielenia się w tajemniczą Malady;
- 30 różnych jednostek, które pozwolą Ci stworzyć doskonałą drużynę;
- Możliwość rozwoju technologii oraz pozyskiwania artefaktów, poprawiających skuteczność ekipy;
- Tryb współpracy;
- Opcja rekrutowania jednostek weteranów;
- Dodatkowe cele oraz wyzwania.
Nie znamy niestety premiery Divinity: Fallen Heroes, ale spodziewamy się jej jeszcze w tym roku. Grać będziemy na PC, PS4 oraz Xboksie One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler