The Outer Worlds - twórcy opowiadają o skali projektu i tworzeniu świata
Obsidian Entertainment udzieliło wywiadu, w którym odniosło się do projektowania świata w The Outer Worlds.
The Outer Worlds nie będzie przesadnie długą grą RPG, o czym dowiadujemy się z wywiadu, jaki przeprowadziła redakcja serwisu Gameinformer z przedstawicielami studia Obsidian Entertainment. Twórcy szczerze mówią o tym, że zwyczajnie nie są sobie w stanie pozwolić finansowo i logistycznie na przygotowanie bardzo dużego projektu. Mimo tego, są oni przekonani, że na rynku również jest miejsce dla mniejszych gier RPG.
Ponadto deweloperzy zostali zapytani o podejście do tworzenia świata, gdyż ten, mimo mniejszej skali, ma zaoferować sporo zróżnicowanych i ciekawych lokacji. Dowiadujemy się, że nie ma mowy o proceduralnym generowaniu treści na mapach. Wszystkie lokacje są przemyślane i zagospodarowane ręcznie.
Studio posiada narzędzia do tworzenia dużych połaci terenu, lecz ich wypełnienie to już kwestia kreatywności projektantów. W wywiadzie była również mowa o maksymalnym poziomie doświadczenia i w tym przypadku ujawniono, że naszym celem będzie poziom 30.
The Outer Worlds trafi na PlayStation 4, Xboksa One oraz komputery osobiste jeszcze w bieżącym roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler