Left Alive - ujawniono wymagania PC
Premiera Left Alive, dzieła Square Enix, już za kilka dni. Na Steamie deweloperzy opublikowali minimalne oraz zalecane wymagania sprzętowe wersji PC.

Left Alive zdążyło zadebiutować na rynku azjatyckim, natomiast na szeroko rozumianym zachodzie dzieło wyprodukowane pod skrzydłami firmy Square Enix swoją premierę będzie miało dopiero za 4 dni, czyli 5 marca. Dzięki karcie gry na platformie Steam dowiedzieliśmy się o minimalnych oraz rekomendowanych wymaganiach sprzętowy wersji PC!
Deweloperzy przedstawili dwie konfiguracje, pozwalające na uruchomienie dzieła w skrajnych warunkach - w pierwszym przypadku w 30 klatkach na sekundę i rozdzielczości 1280 na 720 z ustawieniami "niskimi", a w drugim zaś odwrotnie, w 60 fpsach, rozdzielczości 1920 na 1080 z ustawieniami "wysokimi".
Minimalne - 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1280 na 720 z ustawieniami "niskimi":
- System operacyjny: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10 (wyłącznie 64 bitowe)
- Procesor: Intel Core i5-2400S lub AMD A8-7650K
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 760, NVIDIA GeForce GTX 1050, AMD Radeon R9 280
- DirectX 11
- Dysk twardy: 35 GB
- Additional Notes: 30FPS at 1280×720 with graphics preset “LOW”
Rekomendowane - 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920 na 1080 z ustawieniami "wysokimi":
- System operacyjny: Windows 7 SP1 / 8.1 / 10 (wyłącznie 64 bitowe)
- Procesor: Intel Core i5-6500 lub AMD Ryzen 5 1400
- Pamięć RAM: 16 GB RAM
- Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 1070, Radeon RX Vega 56
- DirectX 11
- Dysk twardy: 35 GB
Left Alive to spadkobierca marki Front Mission. Akcja gry nie tylko rozgrywa się w niniejszym uniwersum, ale jest dokładnie umiejscowiona między Front Mission 5, a Front Mission Evolved. Jest rok 2127 i wcielamy się w trójkę bohaterów, którzy trafili do oblężonego, rosyjskiego miasta. Rozgrywka skupia się przede wszystkim na survivalowych aspektach, niemniej w produkcji można odnaleźć cechy charakterystyczna dla przygodowych gier akcji, skradanek czy strzelanek. Nad tytułem czuwali tacy weterani jak Toshifumi Nabeshima (reżyser Armored Core), Yoji Shinkawie (twórca postaci dla Metal Gear Solid) oraz Takayuki Yanase (designer mechów przy Ghost in the Shell: Arise, Mobile Suit Gundam 00, Xenoblade Chronicles X).
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler