Grał w Fallouta 76 przez 900 godzin. Dostał bana za posiadanie zbyt wielu sztuk amunicji

Dawno nie było śmiesznego newsa o Fallout 76 - nadrabiamy zaległości.

@ 20.02.2019, 23:49
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Gracz Glorf12 to jedna z najwytrwalszych osób, jakie do niedawna hasały po serwerach Fallout 76. Wspomniany gość spędził w grze Bethesdy przeszło 900 godzin i wcale nie miał ochoty kończyć zabawy. Pomogli mu w tym jednak sami twórcy, wlepiając soczystego bana.

Glorf12 przygotował na reddicie poradnik, w którym opowiadał, gdzie najlepiej się udać w Fallout 76 by znaleźć rzadkie przedmioty i amunicję Glorf12 miał gdzieś to, jakie opinie ma gra. Tytuł mu się podobał i chciał grać w niego dalej. Przedstawicielom Bethesdy nie spodobało się jednak to, jak dobrze gracz radził sobie w ich tytule.

Wlepili mu więc bana. Oficjalny powód? Posiadanie zbyt wielu rzadkich przedmiotów zdobytych w krótkim czasie (wychodzi na to, że 900 godzin grania to jednak mało). Jak twierdzi poszkodowany, wszystkie itemy zdobył / znalazł legalnie, bez wykorzystywania bugów w grze, czy wchodzenia do pomieszczeń deweloperskich.

Bethesda ma jednak kolejny argument na niekorzyść Glorfa12 - posiadał on multikonta, między którymi wysyłał sobie amunicję. Ponadto, w swoich zapasach zgromadził zdecydowanie zbyt wiele nabojów. Gracz argumentuje to faktem, że po prostu na głównym koncie nie miał już wystarczająco miejsca by przechowywać wszystkie zgromadzone pociski.

Glorf12 odwołał się do Bethesdy, ale póki co nadal ma wlepionego bana w Fallout 76. Kara nie jest jednak permanentna i potrwa 30 dni - po tym czasie Glorf będzie mógł wrócić do zabawy.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosfrycek88   @   15:01, 21.02.2019
Cytat: dabi132
Bethesda chce już zniechęcić nawet ludzi którzy pozostali przy tej grze i którym ona się podoba.


Masz rację. To trochę wygląda tak jak by chcieli zamknąć ten projekt, bo wiedzą że się nie udał, ale jednocześnie trochę ludzi w to pocina więc szkoda im tego ot. tak skasować, więc chcą by ludzie sami przestali w to grać.
0 kudosGuilder   @   17:10, 21.02.2019
Jest w angielskim popularna fraza "in denial". Tłumaczenie "w zaprzeczeniu" nie w pełni wyjaśnia, o co chodzi. A mianowicie chodzi o psychologiczny odruch obronny przeciw czemuś, np. nałogowi. Człowiek wypiera niewygodny fakt i brnie w wytworzoną przez siebie iluzję nie chcąc dopuścić do siebie, że coś jest nie tak.
Po co to piszę? Ano dlatego, że już chyba wiem, czemu gość ma nabite 900 godzin. Kupił na premierę i nie dopuszcza do siebie, że dał się tak chamsko naciągnąć. A żeby samemu sobie udowodnić, jak wspaniała jest ta gra, pocina w nią na okrągło. "Patrzcie jaka zarąbista, już 900 godzin gram i wcale mi się nie nudzi!" Diabelski pomysł
0 kudoslogan23   @   17:19, 21.02.2019
Cytat: frycek88
Rada prosta. Trzeba było nie grać, a najlepiej nie kupować tego badziewia. Nie posłuchało się recenzji to ma się za swoje.

Cytat: shuwar
No racja, 900 godzin, gdy gra jest na rynku od listopada 2018. Niecałe 4 miesiące. Coś koło 8h dziennie. Robi etat z nadgodzinami w weekendy czy jak? Uśmiech


Ale bym się z nich śmiał jak by się okazało że testującego dewelopera zbanowali Szczęśliwy
Wtedy było zabawnie, Osoba odpowiedzialna za testowanie i wykrywanie błędów zbanowana
0 kudosdabi132   @   17:27, 21.02.2019
Myślę, że to nie jest żaden deweloper tylko osoba, która po prostu już tyle spędziła w tej grze, więc nie miała już co do roboty i postanowiła sobie wymyśleć własny cel - zebrania jak największej ilości amunicji. A że system wykrył to jako wykorzystywanie błędów gry do osiągnięcia korzyści to pokazuje, że nawet system wykrywania oszustw jest w tej produkcji spieprzony. A twórcy nie panują nad nim i w zasadzie sami nie wiedzą jakie błędy w tym tytule jeszcze się znajdują.
0 kudoslogan23   @   18:03, 21.02.2019
Cytat: dabi132
Myślę, że to nie jest żaden deweloper tylko osoba, która po prostu już tyle spędziła w tej grze, więc nie miała już co do roboty i postanowiła sobie wymyśleć własny cel - zebrania jak największej ilości amunicji. A że system wykrył to jako wykorzystywanie błędów gry do osiągnięcia korzyści to pokazuje, że nawet system wykrywania oszustw jest w tej produkcji spieprzony. A twórcy nie panują nad nim i w zasadzie sami nie wiedzą jakie błędy w tym tytule jeszcze się znajdują.
To jest zwykły gracz a jak np jakiś developer gra w f76, Dostanie raptownie bana i będzie śmieszna sytuacja.
0 kudosLucas-AT   @   20:36, 21.02.2019
Ten gracz praktycznie skupiał się tylko na farmieniu expa, bieganiu za mobami w kółko oraz farmieniu broni, wielokrotnym duplikowaniu dwustrzałowych karabinów i strzelb. Non stop uaktualniał oferty na jakichś community i teraz koniec. Kariera dilera się skończyła.
0 kudosTheCerbis   @   21:01, 21.02.2019
"Kariera Dilera: A Fallout 76 Story" - już teraz, tylko w najgorszych kinach!
0 kudosIgI123   @   23:54, 21.02.2019
Cytat: shuwar
A przecież Skyrim to był taki sukces, jak można było tak zjechać z jakością?
Cóż, śmiem twierdzić że nie zjechali, ale stanęli w miejscu. Mi też trudno w to uwierzyć, ale Skyrim ma już 9 lat... Poprzeczka została podniesiona ciut wyżej przez ten czas.
A co do samego tematu newsa - Bethesda już dawno postrzeliła się w oba kolana, teraz sypią sobie na te rany sól.
0 kudosshuwar   @   08:20, 22.02.2019
Cytat: Guilder
upił na premierę i nie dopuszcza do siebie, że dał się tak chamsko naciągnąć.
No nie wydaje mi się. Ja ze swojego doświadczenia widzę, że ta gra może się jakiemuś 0,0001% graczy naprawdę podobać Uśmiech

Cytat: dabi132
postanowiła sobie wymyśleć własny cel - zebrania jak największej ilości amunicji.
A to już bardziej realna przyczyna. Ja sam staram się zdefiniować sobie jakiś cel w F76, do którego dążę, bo fabuły to tam jak na lekarstwo.

Cytat: IgI123
nie zjechali, ale stanęli w miejscu. Mi też trudno w to uwierzyć, ale Skyrim ma już 9 lat... Poprzeczka została podniesiona ciut wyżej przez ten czas.
Kurcze, to też racja, w sumie sposób rozrywki (eksploracja, crafting, interakcje) w F76, F4 czy Skyrim jest bardzo do siebie podobna... I rzeczywiście w tych ostatnich latach inne studia poszły już "nieco" dalej.
0 kudosTheCerbis   @   13:05, 22.02.2019
Cytat: IgI123
Mi też trudno w to uwierzyć, ale Skyrim ma już 9 lat...
I prawie dwa lata też gdzieś ci się dodały w tym czasie. :>
0 kudosshuwar   @   17:45, 22.02.2019
No fakt... Skyrim wyszedł w 2011 jeśli dobrze pamiętam więc...
1 kudosBubtownik   @   21:15, 22.02.2019
Cytat: IgI123
A nie 2010? Mea culpa.


No nie no Igi przecież to była taka data (premiera Skyrim), że nie da się jej zapomnieć. 11.11.2011. Szczęśliwy
0 kudosTheCerbis   @   21:32, 22.02.2019
Ano. Pamiętne II.II.II. Ach, kiedy to zleciało...
0 kudosshuwar   @   08:27, 23.02.2019
Ano zleciało ale nadal Skyrim jest genialny. Gdybym miał go zacząć ogrywać po raz pierwszy teraz, pewnie i teraz by mnie zachwycił.
Dodaj Odpowiedź