The Outer Worlds - wideo pokazujące system walki
Deweloperzy opowiadają nam o swoim najnowszym projekcie.
Obsidian podzielił się z redakcją portalu Game Informer całkiem interesującym materiałem filmowym, w którym deweloperzy wyjaśniają swoje podejście do systemu walki w The Outer Worlds.
The Outer Worlds to najnowsze przedsięwzięcie studia Obsidian, słynnego między innymi za sprawą wysoko ocenianego cRPG zatytułowanego Pillars of Eternity. Tytuł nie ma jeszcze ustalonej daty premiery, ale spodziewamy się go jeszcze w tym roku.
Na filmie oglądamy między innymi głównego projektanta The Outer Worlds, Charlesa Staplesa. Przyznaje on, że nowy projekt jego firmy to przede wszystkim RPG, ale jednocześnie musi oferować odpowiednio dopieszczony system strzelania.
Jako że mamy do czynienia z RPG, nie każdy gracz będzie dysponował maksymalnie podkręconym bohaterem. Dlatego deweloperzy zaimplementowali specjalne umiejętności, pozwalające protagoniście kontrolować sojuszników i korzystać z ich możliwości.
Na poniższym filmie bez problemu da się zauważyć, że system walki w The Outer Worlds inspirowany jest tym z cyklu Fallout. Nie ma tu co prawda słynnego VATS'a, ale zamiast niego jest spowolnienie czasu, które pozwala nam dokładniej wymierzać ataki.
The Outer Worlds zadebiutuje w 2019 roku, a dostępne będzie na PC, PS4 oraz Xboksie One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler