The Outer Worlds - wideo pokazujące system walki

Deweloperzy opowiadają nam o swoim najnowszym projekcie.

@ 14.02.2019, 09:30
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

The Outer Worlds - wideo pokazujące system walki

Obsidian podzielił się z redakcją portalu Game Informer całkiem interesującym materiałem filmowym, w którym deweloperzy wyjaśniają swoje podejście do systemu walki w The Outer Worlds.

The Outer Worlds to najnowsze przedsięwzięcie studia Obsidian, słynnego między innymi za sprawą wysoko ocenianego cRPG zatytułowanego Pillars of Eternity. Tytuł nie ma jeszcze ustalonej daty premiery, ale spodziewamy się go jeszcze w tym roku.

Na filmie oglądamy między innymi głównego projektanta The Outer Worlds, Charlesa Staplesa. Przyznaje on, że nowy projekt jego firmy to przede wszystkim RPG, ale jednocześnie musi oferować odpowiednio dopieszczony system strzelania.

Jako że mamy do czynienia z RPG, nie każdy gracz będzie dysponował maksymalnie podkręconym bohaterem. Dlatego deweloperzy zaimplementowali specjalne umiejętności, pozwalające protagoniście kontrolować sojuszników i korzystać z ich możliwości.

Na poniższym filmie bez problemu da się zauważyć, że system walki w The Outer Worlds inspirowany jest tym z cyklu Fallout. Nie ma tu co prawda słynnego VATS'a, ale zamiast niego jest spowolnienie czasu, które pozwala nam dokładniej wymierzać ataki.

The Outer Worlds zadebiutuje w 2019 roku, a dostępne będzie na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   12:12, 14.02.2019
Cytat: shuwar
Nieźle zakończyli wideo: albo to żart z przymrużeniem oka (taka szpila dla Fallouta 76)
Ale że gdzie, bo nie załapałem chyba?

Czekam na The Outer Worlds, zdecydowanie.
0 kudosMicMus123456789   @   12:18, 14.02.2019
Niesamowicie przyjemnie to wygląda Uśmiech I faktycznie końcówkę ich wypowiedzi można odebrać na różne sposoby, ale chyba faktycznie chodziło im o Fallouta.
0 kudosshuwar   @   12:19, 14.02.2019
Cytat: TheCerbis
Ale że gdzie, bo nie załapałem chyba?
Nawet Mic załapał Uśmiech
Cytat: MicMus123456789
końcówkę ich wypowiedzi można odebrać na różne sposoby, ale chyba faktycznie chodziło im o Fallouta.

Może wilki tak mają, że nie czajO Uśmiech
0 kudospetrucci109   @   13:34, 14.02.2019
To wygląda jakby miało się nazywać No Man's Fallout...
0 kudosTheCerbis   @   14:11, 14.02.2019
No to proszę o wyjaśnienie, bo poważnie nie wiem o co się rozchodzi...
0 kudosshuwar   @   14:35, 14.02.2019
Cytat: petrucci109
No Man's Fallout
Noo... albo No Man's Elex Faollut Uśmiech
Cytat: TheCerbis
proszę o wyjaśnienie
No weź... Koleś mówi, że jestem podekscytowany tym, by zobaczyć jaka nam gra "wyjdzie" Uśmiech
0 kudosTheCerbis   @   21:32, 14.02.2019
Raczej świetnie się zapowiadająca.
0 kudosshuwar   @   07:36, 15.02.2019
Jej dziwność przejawia się w tej kolorystyce i modelach postaci - tak myślę sobie.
0 kudosfrycek88   @   21:10, 15.02.2019
Cytat: shuwar
Jej dziwność przejawia się w tej kolorystyce i modelach postaci - tak myślę sobie.


I ogólnie w settingu. Taki western w kosmosie.
0 kudosshuwar   @   09:02, 16.02.2019
Cytat: frycek88
Taki western w kosmosie.
No w sumie to trafne spostrzeżenie. Podświadomie też mi to pogłowie chodziło, ale nie potrafiłem tego tak nazwać.
1 kudosfrycek88   @   15:30, 21.02.2019
Cytat: shuwar
Cytat: frycek88
Taki western w kosmosie.
No w sumie to trafne spostrzeżenie. Podświadomie też mi to pogłowie chodziło, ale nie potrafiłem tego tak nazwać.


Do pełnego westernu brakuje tu tylko jakiś koniopodobnych ufoków w charakterze wierzchowców. Całe te budowle, miasta na screenach wyglądają jak z okolic XIX wieku. do tego te strzelby, rewolwery.
0 kudosshuwar   @   08:13, 22.02.2019
Westernowska space opera, z mechanicznym koniem Uśmiech
0 kudosfrycek88   @   14:21, 24.02.2019
To był było super. Ale ufok był by bardziej odjechany.
Dodaj Odpowiedź