Gra w uniwersum Star Wars tworzona przez EA Vancouver anulowana
Nie będzie wielkiej skali i otwartego świata. Zamiast tego dostaniemy bardziej liniowe doświadczenie.
Niezbyt dobre wieści mamy na temat gry z cyklu Star Wars, opracowywanej od jakiegoś czasu w studiu EA Vancouver. Electronic Arts zdecydował się przedsięwzięcie anulować.
Sytuacja z projektem, o którym mowa jest dość zakręcona. Najpierw był on tworzony przez Visceral Games, a w procesie produkcyjnym pomagała Amy Hennig, znana między innymi za sprawą serii Uncharted. Nowe dzieło pani Hennig miało być liniowym action-adventure, najpewniej przypominającym przygody Nathana Drake'a.
W pewnym momencie dowiedzieliśmy się, że EA zamknęło Visceral Games, zwolniło Amy Hennig i zdecydowało się zmienić koncepcję gry. Zamiast liniowego doświadczenia mieliśmy dostać tytuł w otwartym świecie, przygotowany na większą skalę. Także i tym razem się niestety nie udało.
Jak donosi redakcja Kotaku, Gwiezdne Wojny od EA Vancouver znowu się zmieniają. Electronic Arts anulowało tytuł z otwartym światem, na szczęście nie zwalniając żadnego pracownika. Zamiast otwartego świata ponownie mamy otrzymać grę przygotowaną na mniejszą skalę i bardziej liniową. Jej premiera nastąpi pod koniec 2020 roku.
Electronic Arts na razie nie potwierdziło powyższych doniesień, ale jak tylko się to zmieni, nie omieszkamy Was powiadomić.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler