Gra w uniwersum Star Wars tworzona przez EA Vancouver anulowana

Nie będzie wielkiej skali i otwartego świata. Zamiast tego dostaniemy bardziej liniowe doświadczenie.

@ 16.01.2019, 15:27
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Gra w uniwersum Star Wars tworzona przez EA Vancouver anulowana

Niezbyt dobre wieści mamy na temat gry z cyklu Star Wars, opracowywanej od jakiegoś czasu w studiu EA Vancouver. Electronic Arts zdecydował się przedsięwzięcie anulować.

Sytuacja z projektem, o którym mowa jest dość zakręcona. Najpierw był on tworzony przez Visceral Games, a w procesie produkcyjnym pomagała Amy Hennig, znana między innymi za sprawą serii Uncharted. Nowe dzieło pani Hennig miało być liniowym action-adventure, najpewniej przypominającym przygody Nathana Drake'a.

W pewnym momencie dowiedzieliśmy się, że EA zamknęło Visceral Games, zwolniło Amy Hennig i zdecydowało się zmienić koncepcję gry. Zamiast liniowego doświadczenia mieliśmy dostać tytuł w otwartym świecie, przygotowany na większą skalę. Także i tym razem się niestety nie udało.

Jak donosi redakcja Kotaku, Gwiezdne Wojny od EA Vancouver znowu się zmieniają. Electronic Arts anulowało tytuł z otwartym światem, na szczęście nie zwalniając żadnego pracownika. Zamiast otwartego świata ponownie mamy otrzymać grę przygotowaną na mniejszą skalę i bardziej liniową. Jej premiera nastąpi pod koniec 2020 roku.

Electronic Arts na razie nie potwierdziło powyższych doniesień, ale jak tylko się to zmieni, nie omieszkamy Was powiadomić.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   15:39, 16.01.2019
Jeśli anulowali opcję sandboxa, to raczej nie realne, by gra została ukończona w 2 lata, nawet jeśli już sporo rzeczy zostało zrobione (jak animacje, szkic fabuły, itp).
0 kudosTheCerbis   @   16:46, 16.01.2019
A zostały zrobione, bo jest w sieci krótki materiał z gry (artwork i fragment gry - kilkanaście sekund). Pewno rokowała zbyt dobrze i nie miała lootboxów.
0 kudosdabi132   @   16:49, 16.01.2019
Cytat: shuwar
Jeśli anulowali opcję sandboxa, to raczej nie realne, by gra została ukończona w 2 lata, nawet jeśli już sporo rzeczy zostało zrobione (jak animacje, szkic fabuły, itp).

A tam, połatają i skleją do kupy to co zostało i gracze kupią to gówno.
A tak na poważnie, to widać że EA samo nie wie jaką grę chcą stworzyć. Gry dla pojedynczego gracza przecież się nie opłacają, sandbox też nie. Najlepiej niech dadzą spokój sobie z tym i oddadzą markę w ręce kogoś kto będzie wiedział jaką grę chcieli by gracze, a nie panowie w krawatach patrzący na słupki sprzedaży.
0 kudosshuwar   @   17:54, 16.01.2019
No dobrze, ile to już lat temu Disney przejął markę od LukasArts. Miał być wysyp gier... i co? Battlefronty jedynie wyszły bez fabuły praktycznie. Czekamy nadal.
0 kudosTheCerbis   @   18:00, 16.01.2019
Lucasfilm Ltd. LLC został przejęty przez Walt Disney Studios, ale prawa do robienia gier ma EA.
1 kudospetrucci109   @   18:33, 16.01.2019
Może pozazdrościć Bethesdzie i chcą zrobić Fallout 76 w świecie Star Wars ;)
0 kudosTheCerbis   @   18:49, 16.01.2019
Chyba słowo i liczbę. Od tej pory oficjalnie oznacza ona pecha. 13 przechodzi do lamusa.
1 kudosdabi132   @   19:11, 16.01.2019
Cytat: TheCerbis
Lucasfilm Ltd. LLC został przejęty przez Walt Disney Studios, ale prawa do robienia gier ma EA.

Electronic Arts i Disney mają podpisaną umowę, która daje prawo na wyłączność do tworzenia gier Elektronikom. Przecież to Disney zareagował na agresywne mikropłatności w Battlefroncie II. To po ich reakcji EA zmieniło mikrotransakcje w taki sposób, aby dawały one tylko elementy wizualne jak skórki. Gdyby nie Disney, to lootboksy z kartami postaci czy lepszymi broniami były by nadal. Strach pomyśleć, co by było gdyby marka w całości należała do tych pazernych mend.
0 kudosTheCerbis   @   19:16, 16.01.2019
Mhm. Dlatego jestem za tym, żeby zabrać EA to prawo na wyłączność.
0 kudosshuwar   @   07:23, 17.01.2019
No cóż, Wilku nie masz mocy decyzyjnej.

Dzięki Dabi za przypomnienie kontekstu. Czyli dobrze pamiętałem.
Dodaj Odpowiedź