Red Dead Online - pierwsze poprawki balansu gry oraz wynagrodzenie dla uczestników bety
Rockstar Games wprowadza pierwsze poprawki dla trybu sieciowego Red Dead Redemption 2. Ponadto, uczestnicy bety zostaną wynagrodzeni wirtualną walutą.
Wersja beta Red Dead Online została uruchomione w ubiegłym tygodniu i mimo że zabawa wygląda całkiem obiecująco, tryb potrzebuje wielu poprawek, aby mógł konkurować choćby z inną propozycją studia Rockstar, czyli Grand Theft Auto Online. Głównym powodem narzekań graczy jest bardzo surowa ekonomia gry, która wymaga poświęcenia dziesiątek, a nawet setek godzin, aby zdobyć przyzwoite uzbrojenie oraz przedmioty.
Rockstar Games otworzyło specjalną stronę internetową, gdzie gracze mogą wpisywać swoje uwagi na temat jakości zabawy. Na jej podstawie wyciągnięto już pierwsze wnioski i kwestią godzin jest pojawienie się pierwszej aktualizacji Red Dead Online. Oto lista zmian jakie ona wprowadzi:
- Większe wynagrodzenie za wszystkie rodzaje aktywności w Red Dead Online, takich jak misje trybu swobodnego, wydarzenia trybu swobodnego, serie konfrontacji i nie tylko;
- Zmniejszenie kosztów broni w katalogu rusznikarza;
- Gracze, którzy wydali już sporo gotówki na uzbrojenie otrzymają zwrot różnicy w cenie poszczególnych przedmiotów - twórcy informują, że każdy otrzyma powiadomienie po zalogowaniu do gry, lecz zwrot wirtualnych dolarów może potrwać do 10 grudnia;
- Zbalansowanie cen skór i futer zwierząt, ryb, otrzeźwiaczy dla konia i nie tylko.
Oprócz tego, w najbliższym czasie, wszyscy uczestnicy bety otrzymają od twórców 250 dolarów oraz 15 sztabek złota.
Póki co, to tyle zmian, lecz jeśli zostaną umiejętnie wprowadzone, zabawa w Red Dead Online powinna nabrać rumieńców. Rockstar oczywiście pracuje nad kolejnymi aktualizacjami bazującymi na opiniach graczy. Nowe usprawnienia mają zostać wprowadzone w przyszłym tygodniu.
Przypominamy także o naszej recenzji trybu fabularnego Red Dead Redemption 2.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler