Diablo IV bez rzutu izometrycznego oraz w stylu Dark Souls?

Jedna z koncepcji zakładała taką właśnie grę.

@ 22.11.2018, 14:30
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Diablo IV bez rzutu izometrycznego oraz w stylu Dark Souls?

Kiedy studio Blizzard zapowiedziało Diablo Immortal, gracze nie byli szczególnie zadowoleni - spodziewali się bowiem Diablo IV, co jest raczej zrozumiałe. Dlaczego "czwórki" nie ujawniono? Najpewniej ze względu na to, że już co najmniej  dwukrotnie zmieniano koncepcję projektu.

Z najnowszego raportu opublikowanego na łamach Kotaku wynika, że Diablo IV powstawało przez chwilę jako tytuł nawiązujący do cyklu Dark Souls. Mieliśmy więc widok trzecioosobowy, a najważniejszym elementem rozgrywki były emocjonujące i niebywale trudne pojedynki z bossami. 

Pierwsza wersja Diablo IV powstawała pod kodową nazwą Hades, a za sterami dewelopingu siedział Josh Mosqueira, czyli osoba odpowiedzialna za konsolową wersję Diablo III oraz dodatek Reaper of Souls. Hades miał radykalnie zmienić koncepcję cyklu.

Gra miała być mroczniejsza i nawiązująca do gotyku. Ponadto zamiast kamery izometrycznej miał być widok zza ramienia. Zmiany były tak duże, że Blizzard nie do końca był przekonany co do tego, czy projekt nadal może zatytułować Diablo IV. Pod koniec 2016 roku pomysł zarzucono, a Mosqueira opuścił firmę Blizzard, choć nie wiadomo czy zmiany w grze były tego bezpośrednim powodem.

Jeśli powyższe jest prawdą, produkcja nad kolejną wersją Diablo IV ruszyła dopiero w 2016 roku, co znaczy, że przedsięwzięcie powstaje od zaledwie dwóch lat. Blizzard słynie z tego, że nie ujawnia niczego, co nie spełnia jego oczekiwania, a to znaczy, że na zapowiedź będziemy musieli jeszcze sporo poczekać.


Sprawdź także:
Diablo III

Diablo III

Premiera: 15 maja 2012
PC, PS3, XBOX 360

Diablo III to wyjątkowe połączenie elementów RPG oraz gry akcji. Program stanowi kontynuację jednej z najlepszych serii dedykowanych komputerom PC.Podobnie jak w edycjach...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   20:02, 23.11.2018
Jeśli mam być szczery to główny nurt serii powinien być zawsze wierny korzeniom, a tego typu eksperymenty czy zmiany powinny być traktowane jako seria poboczna lub zwyczajnie jako gra osadzona w danym świecie. Myślę, że dzięki takiemu podejściu więcej by zyskali i nie zrazili fanów serii.