Fallout 76 otrzyma mody, ale tylko na prywatnych serwerach
A prywatne serwery zostaną uruchomione najwcześniej jesienią 2019 roku.
Modyfikacje to temat mocno powiązany z grami z cyklu Fallout, szczególnie jeśli mowa o odsłonach przygotowanych w 3D. Także zbliżający się Fallout 76 otrzyma wsparcie dla modów, mimo że gra jest nastawiona w głównej mierze na rozgrywki online.
Wsparcie dla modyfikacji trafi do gry jednak najwcześniej w listopadzie 2019 roku, kiedy to, według obecnych planów, wystartują prywatne serwery gry. To oczywiście logiczne posunięcie, bo przecież modyfikacje nie mogłyby funkcjonować na oficjalnych serwerach - wiązałoby się to z ogromnym zamieszaniem i rozgrywka mogłaby być nierówna. A tak, jeśli mody będą działać na prywatnych serwerach, to nikomu nie będzie to zbytnio przeszkadzać.
Jak tłumaczy Pete Hines z Bethesda, mody mogą funkcjonować jedynie na prywatnych serwerach. I faktycznie, funkcjonować będą, ale przed twórcami jeszcze sporo pracy, by wszystko zapiąć na ostatni guzik w tej kwestii.
"Przed nami masa pracy, ale możecie być pewni, że modyfikacje i prywatne serwery znajdą się w grze" - wyjaśnia Hines.
Premiera Fallout 76 odbędzie się 14 listopada, na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler