Red Dead Redemption 2 - świat gry jest rozległy i głęboki
Tak przynajmniej uważają deweloperzy. Wirtualne środowisko jest bowiem dla nich kluczowe.
Jednym z najważniejszych elementów Red Dead Redemption 2 będzie żyjący wirtualny świat. Jak podkreślają deweloperzy, będzie on nie tylko sporych rozmiarów, ale również zaoferuje mnóstwo zawartości. Twórcy chcą, aby eksploracja miała znaczenie.
Sprawę świata Red Dead Redemption 2 poruszył dyrektor artystyczny w studiu Rockstar North, Aaron Garbut, w trakcie rozmowy z redakcją Hollywood Reporter. Z wywiadu wynika, że dla deweloperów ważna była wielkość, upakowanie aktywnościami, a także spójność otoczenia, po którym się poruszamy.
"Próbujemy przygotować świat, który jest zarówno duży, jak i głęboki", powiedział Garbut. "Zawsze staraliśmy się przygotowywać światy, które są jednocześnie miejscami i grami i byliśmy w stanie korzystać z najnowszej technologii, by czynić postępy, jakich wcześniej nie byliśmy w stanie zrobić".
"Próbujemy stworzyć świat, w którym wszystko jest bardziej namacalne, aby zarówno poczynania gracza oraz to, jak reaguje na nie świat, były spójne, niezależnie od tego co robisz i gdzie to robisz. Świat trwa i żyje, ale jednocześnie jest bardziej intymny - czyli odpowiedni do tematyki oraz tego, że poruszasz się po nim albo konno albo na piechotę".
"Możesz wymieniać się opowieściami z barmanem w knajpie, wywinąć się z kłopotów z lokalnymi stróżami prawa, porwać pociąg albo po prostu przeszukać szuflady starego domostwa z nadzieją na to, że znajdziesz jakieś pieniądze lub jedzenie, które pomoże przetrwać Twojemu gangowi - niezauważalnie przechodzisz pomiędzy tymi rzeczami, a całość jest przyjemna i pasuje do Artura".
Zapowiada się naprawdę ciekawie, a czy obietnice się zmaterializują przekonamy się już niebawem. Red Dead Redemption 2 zadebiutuje na rynku już 26 października bieżącego roku. Będzie ono dostępne na konsolach Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler