RAGE 2 - cały świat gry będzie dostępny od początku
Twórcy nie chcą dzielić mapy na sektory.
Studio Avalanche, we współpracy z id Software, pracuje obecnie nad drugą odsłoną cyklu RAGE. Jak przyznają deweloperzy, nie chcą oni nakładać na graczy żadnych ograniczeń, co znaczy, że cały otwarty świat przedsięwzięcia będzie się dało eksplorować od początku zabawy.
"Jak tylko skończysz wstęp, drzwi się otwierają i możesz iść gdzie chcesz", powiedział dyrektor id Software, Tim Willits, w rozmowie z ekipą VG247. "Są rzeczy, które chcesz zrobić, ale chcemy żeby eksplorował, rozmawiał, grał we własnym tempie. Próbujemy nie robić gry z otwartym światem posiadającej sektory".
Jeśli chodzi o samą konstrukcję świata, twórcy chcą, aby był on możliwie jak najbardziej zróżnicowany. Z tego względu projektanci przygotowują kilka różnych, odmiennych stylistycznie, biomów.
"RAGE było brązowe, Mad Max był brązowy, więc obie ekipy zdecydowały 'Tak, nie będziemy robić brązowego'. Mimo że brązu nadal nie brakuje, są bagna, przerośnięte miasta, lasy, pustynie - mamy zróżnicowanie i dodajemy więcej tożsamości oraz koloru tym środowiskom".
Zapowiada się ciekawie, ale samodzielnie obietnice deweloperów sprawdzimy dopiero w przyszłym roku. RAGE 2 dedykowane będzie komputerom osobistym oraz konsolom Xbox One i PlayStation 4. Wydania dla Nintendo Switch póki co nie zapowiedziano.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler