W Battlefield V zastosowano system progresji odmienny od tego z Battlefront II

Electronic Arts nie chce kontrowersji, które towarzyszyły premierze Battlefront II.

@ 27.07.2018, 19:19
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

W Battlefield V zastosowano system progresji odmienny od tego z Battlefront II

Electronic Arts zdaje sobie sprawę z tego, że system progresji bohatera w Star Wars: Battlefront II nie był szczególnie udany. Korporacja nie zamierza popełniać tych samych błędów w przypadku Battlefield V, co oznacza, że na jego potrzeby opracowano całkiem nową progresję.

W przypadku Battlefield V celem deweloperów było dostarczenie dużej i spektakularnej gry, która będzie przyciągać graczy zarówno na premierę, jak i w kolejnych miesiącach po jej debiucie. Oznacza to najpewniej, że regularnie będziemy dostawać nową zawartość i rozwijać swoją postać. Co istotne, ma to być zrealizowane inaczej, niż w Battlefront II.

Wspomniane kwestie poruszył szef finansowy Electronic Arts, Blake Jorgenson. Przyznał on również, że jego firma przygląda się obecnie wszystkim elementom gry, łącznie z pre-orderami oraz monetyzacją. Całość jest podobno solidnie dopracowana, a wydawca jest zadowolony z finalnego efektu.

Czy my również będziemy zadowoleni okaże się już 19 października. Wtedy bowiem Battlefield V zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?