Fallout 76 to nie survival, twierdzi Todd Howard
Gra będzie zawierać elementy survivalu, ale nie reprezentuje tego gatunku gier.
Kolejna odsłona cyklu Fallout, czyli Fallout 76, zadebiutuje tegorocznej jesieni. Z plotek wynika, że będziemy mieć do czynienia z reprezentantem gatunku survivalu, jak się jednak okazuje, nie jest to prawdą. Postanowił to podkreślić jeden z pracowników firmy Bethesda, Todd Howard.
Rozmawiając z redakcją The Guardian, Howard powiedział, że Fallout 76 to "delikatny survival", po czym wyjaśnił, że chodzi o pewne elementy survivalu, charakterystyczne dla całej sagi. Nazywanie projektu przedstawicielem gatunku survivalu jest natomiast niepoprawne.
"Unikamy słowa survival ponieważ wyobraźnia ludzi natychmiast zmierza do DayZ oraz Rust, a także niektórych innych gier, a te porównania nie są właściwe w stosunku do tego, co my robimy. Jeśli myślisz o trybach survivalu, jakie zrobiliśmy w Fallout 4, to tu mamy coś podobnego... Fallout 76, mimo że jest grą online, nadal nastawione jest na jednego gracza. Lubimy takie doznania tak bardzo, jak nasi fani".
Fallout 76 zadebiutuje w dniu 14 listopada bieżącego roku, a dostępne będzie na PC, PS4 oraz Xboksie One. Wówczas okaże się co konkretnie przygotowują dla nas deweloperzy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler