E3 '18: Anthem - nowe informacje i gameplay

Konferencja Electronic Arts na targach E3 2018 przyniosła kolejne ciekawostki oraz rozgrywkę z nowego dziecka BioWare, czyli Anthem.

@ 09.06.2018, 22:38
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, ps4, xbox one

E3 '18: Anthem - nowe informacje i gameplay

Podczas konferencji EA Play, która rozpoczęła tegoroczne targi E3, studio BioWare zaprezentowało raz jeszcze swój nowy projekt, a mianowicie Anthem. Dowiedzieliśmy się, że produkcja trafi na rynek 22 lutego 2019 roku i będzie dostępna na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych. W naszej poprzedniej wiadomości obejrzycie nowy zwiastun gry.

Twórcy pochwalili się także nowym materiałem z rozgrywki, w którym możemy ujrzeć współpracę czterech graczy, która jest opcjonalna, lecz na tyle rozbudowana by oferować wysokiej jakości zabawę. Wspomniany materiał obejrzycie poniżej, a oprócz tego proponujemy rzucić okiem na listę informacji na temat Anthem, które wyjawili twórcy podczas prezentacji:

  • BioWare wie, że gracze często pragną zostawać na dłużej w tworzonych przez nich światach (serie Dragon Age i Mass Effect) dlatego w przypadku Anthem zostawiono sobie wiele furtek do rozbudowywania zawartości gry;
  • w przyszłości będą pojawiać się nowe wątki fabularne, nowe misje, unikalne momenty z polubionymi przez nas postaciami niezależnymi, a także specjalne wydarzenia;
  • Anthem to nie MMO ani innego rodzaju gra sieciowa – to klasyczny tytuł BioWare z naciskiem położonym na wielowątkową opowieść, którą możemy poznawać w pojedynkę bądź w trybie współpracy dla czterech osób (głównie jeśli chodzi o etapy walki);
  • twórcy obiecują rozbudowany, tętniący życiem świat, pełen nieoczekiwanych wydarzeń, który zmienia sie pod wpływem rozmaitych czynników, także tych naturalnych, jak choćby rozmaite katastrofy, czy różne pory roku;
  • gracze wcielają się w tak zwanych wolnych strzelców , czyli specjalnie wyszkolonych żołnierzy, którzy muszą zadbać o przetrwanie resztek ludzkości i powstrzymać plany rasy inteligentnych istot, chcących wykorzystać pradawne źródło mocy, tzw. "anthem of creation";
  • w związku ze wspomnianą siłą, w świecie pojawiają się różne wyładowania atmosferyczne, kataklizmy, a także rodzą się rozmaite bestie i dziwne stworzenia, z którymi będziemy stawać do walki;
  • specjalne egzo-kombinezony to jedyny sposób aby przetrwać w niebezpiecznym świecie – będzie można zmieniać ich kolor i personalizować je na różne sposoby;
  • w grze znajdują się cztery rodzaje egzo-kombinezowów – Ranger, Colossus, Interceptor oraz Storm;
  • każdy egzo-kombinezon to inny styl rozgrywki, umiejętności oraz uzbrojenie – możemy korzystać z każdego z nich, w zależności od tego, na co mamy w danym momencie ochotę lub co wybrali nasi kompani, gdyż zdolności w drużynie zgrabnie się uzupełniają;
  • Anthem, podobnie jak Battlefield, zawiera przedmioty do kupienia, lecz jest to czysta kosmetyka, nie pływająca na rozgrywkę; jak w grze DICE, nie będzie tzw. "lootboxów".


Sprawdź także:
Anthem

Anthem

Premiera: 22 lutego 2019
PC, PS4, XBOX ONE

Anthem to połączenie strzelanki, RPG i MMO przypominające konsolowe Destiny. Za projekt odpowiada studio BioWare Edmonton znane za sprawą dwóch serii: Mass Effect oraz Dr...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguy_fawkes   @   08:22, 10.06.2018
Muzyka jest jakoś tak niebezpiecznie blisko motywu z filmowych Avengersów, ale dodaje klimatu. Póki co tak średnio mnie interesuje, bo gameplay gameplayem, ale od gry BioWare oczekuję intrygującej fabuły i świata, a o tym jeszcze za wiele nie wiemy.
0 kudosMicMus123456789   @   08:31, 10.06.2018
Świat wygląda na ogromny i piękny, ale pytanie tylko czy będzie w nim co robić. Szkoda będzie jeśli będzie trzeba tylko latać po takich lokacjach od punktu do punktu.
0 kudosLucas-AT   @   08:37, 10.06.2018
EA zapragnęło swojego Destiny i Anthem tym właśnie będzie. Konstrukcja i założenia tej gry są bardzo podobne do tworu Activision, czyli coopowe korytarzowe uganianie się za mniejszymi lub większymi mobami w ramach kostkocukrowych questów, pobieranie nowych świecidełek, kolorków, bibelotów i innych popierdółek, więc nie liczyłbym na interesującą historię. I te doprawdy żenujące cyferki przy trafieniach.

Oni tak opisywali te klasy, jakby nigdy wcześniej w żadnej grze nie było czegoś takiego jak tank, dps czy healer. xD EA odkrywa świat na nowo.
0 kudospetrucci109   @   08:42, 10.06.2018
Najbardziej zaniepokoiła mnie ta informacja o zostawieniu sobie możliwości dodawania nowych misji, postaci, wątków itd. To znaczy, że co? Że chcą do tego wydać milion jakichś gównianych DLC?
0 kudosLuKaS77PL   @   09:40, 10.06.2018
Cytat: petrucci109
Najbardziej zaniepokoiła mnie ta informacja o zostawieniu sobie możliwości dodawania nowych misji, postaci, wątków itd. To znaczy, że co? Że chcą do tego wydać milion jakichś gównianych DLC?


Dokładnie tak Dumny
0 kudosMicMus123456789   @   19:49, 10.06.2018
Lub może będą dodawać w ramach aktualizacji. A płatne będą tylko większe rozszerzenia.
0 kudospetrucci109   @   21:21, 10.06.2018
Cytat: MicMus123456789
Lub może będą dodawać w ramach aktualizacji. A płatne będą tylko większe rozszerzenia.
I tak mi się to nie podoba. Te wszystkie aktualizacje i inne pierdoły. Kiedyś gra była skończona całością, a dzisiaj to jak kupowanie puzzli po kawałku :/
0 kudosshuwar   @   07:55, 11.06.2018
"w przyszłości będą pojawiać się nowe wątki fabularne, nowe misje, unikalne momenty" - czytaj: pocięliśmy grę na kawałki, które będziemy sprzedawać jako DLC Uśmiech

Czy tylko ja mam wrażenie, że to Anthem, to Mass Effect, ale z uwagi na klapę Andromedy zmieniliśmy nazwę i udajemy, że to coś innego jest?
0 kudosLucas-AT   @   09:19, 11.06.2018
Cytat: petrucci109
Cytat: MicMus123456789
Lub może będą dodawać w ramach aktualizacji. A płatne będą tylko większe rozszerzenia.
I tak mi się to nie podoba. Te wszystkie aktualizacje i inne pierdoły. Kiedyś gra była skończona całością, a dzisiaj to jak kupowanie puzzli po kawałku :/


To gra nastawiona na rozgrywki sieciowe, więc nie rozumiem zdziwienia, że będzie wspierana na długo po premierze nowym contentem.
0 kudosMicMus123456789   @   18:29, 11.06.2018
Cytat: petrucci109
Kiedyś gra była skończona całością, a dzisiaj to jak kupowanie puzzli po kawałku :/


Kiedyś była skończona, ale też nie było można już nic nowego dodać. Są dobre modele wspierania i są też złe, ale nie możemy zakładać od razu, że będzie źle Uśmiech

Dodaj Odpowiedź