Shadow of the Tomb Raider - za PC-towy port odpowiada inne studio

Komputerowa wersja Shadow of the Tomb Raider będzie dziełem Nixxes Software, autorów takich protów jak Tomb Raider: Definitive Edition, Rise of the Tomb Raider czy Deus Ex: Mankind Divided.

@ 30.04.2018, 14:53
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc

Shadow of the Tomb Raider - za PC-towy port odpowiada inne studio

O Shadow of the Tomb Raider od kilku dni jest całkiem głośno. Wszystko za sprawą ujawnienia głównych kart związanych z trzecią odsłoną "odmłodzonej" serii zapoczątkowanej przez studio Crystal Dynamics rebootem z 2013 roku. Dziś zaś dowiedzieliśmy się, że z kolei Eidos Montreal, czyli autorzy "trójki", nie będą odpowiadać za komputerową wersję gry - port na PC stworzy Nixxes Software.

Jednak zanim w panice zaczniecie pisać komentarze o znów złym traktowaniu graczy PC-towych, posłuchajcie, jakie pozycje ma w portfolio Nixxes Software: Tomb Raider: Definitive Edition, Rise of the Tomb Raider czy Deus Ex: Mankind Divided! Te tytuły miały bardzo dobrą optymalizację i nic nie wskazuje na to, by najnowszy Tomb Radier jakkolwiek odstawał jakością od swoich poprzedniczek.

W ogłoszeniu wspomniano również o nawiązaniu ścisłej współpracy z firmą Nvidia, dzięki czemu komputerowa wersja będzie maksymalnie dopieszczona w najróżniejsze graficzne wodotryski. Jak zapewniają producenci kart grafiki, rozgrywka będzie płynna, detale otoczenia maksymalnie wysokie, a także ekskluzywne opcje pozwalające wycisnąć ostatnie soki z najpotężniejszych układów GeForce.

Premiera Shadow of the Tomb Raider została zaplanowana na 14 września tego roku - oprócz komputerów osobistych, platformami docelowymi są konsole Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   10:08, 01.05.2018
O wersję komputerową jestem spokojny, że nie będzie kiepska optymalizacyjne. Gorzej może wyglądać wydajność na kartach czerwonych.
0 kudosTheCerbis   @   10:29, 03.05.2018
Mankind Divided miało bardzo dobrą optymalizację?
2 kudosguy_fawkes   @   11:24, 03.05.2018
MD do dziś służy benchmark do mierzenia wydajności sprzętu i osiągany nawet na najpotężniejszym sprzęcie klatkaż nie szokuje. ;)
Niemniej poprzednich Tomb Raiderów na PC raczej nie krytykowano za optymalizację, albo też ja nie pamiętam takich doniesień. Dla mnie liczy się, by na obecnych konsolach działał dobrze i tyle, a pisząc te słowa, instaluję Underworlda - ostatniego dużego Tomb Raidera ze starej sagi. Mój plan przejścia wszystkich odsłon powoli zbliża się do końca.