Dark Souls Remastered - znamy opcje graficzne wersji PC
Twórcy portu nie przygotowali zbyt wielu ustawień.
Po kiepskiej oryginalnej wersji Dark Souls na PC, oczekiwania względem jakości odświeżonego wydania są całkiem spore. Dziś poznaliśmy ilość opcji graficznych w ustawieniach wersji PC.
Okazuje się, że nie ma ich zbyt wiele. Z podstawowych ustawień będziemy mogli wyregulować rozdzielczość, tryb wyświetlania (pełen ekran, okno) i włączyć lub wyłączyć V-Sync.
Jeśli chodzi o ustawienia graficzne, to wcale nie jest lepiej. Wybierzemy tryb wygładzania krawędzi (lub go wyłączymy), włączymy / wyłączymy motion blur, a także głębię pola widzenia i ambient occlusion. Wielkiego pola do manewru więc nie ma, ale w sumie to chyba nie jest wielka przeszkoda, bo tak stara gra nie powinna mieć wielkich wymagań sprzętowych, byśmy musieli godzinami grzebać w suwakach.
Opcje wyświetlacza:
- Rozdzielczość - zależnie od monitora
- Odświeżanie - zależnie od monitora
- Tryb wyświetlania - okno / pełen ekran
- Vertical sync - on /off
Opcje regulacji grafiki:
- Anti-aliasing - off, FXAA, FXAA high, temporal anti-aliasing
- Motion blur - on / off
- Depth of field - on / off
- Ambient occlusion - on / off
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler