Twórcy remake'u System Shock wracają do pierwotnych założeń
Przyznają, że zboczyli lekko z pierwotnego planu.
Mniej więcej miesiąc temu ekipa odpowiedzialna za remake gry System Shock informowała wspierających przedsięwzięcie, że prace są kontynuowane i niebawem będziemy na jego temat wiedzieć coś więcej. Wreszcie mamy kolejne szczegóły, a przy okazji kilka screenów.
Przede wszystkim, deweloperzy zdecydowali się powrócić do swojej oryginalnej koncepcji. Odeszli od niej bowiem, dokładając kolejne systemy i rozwijając grę. Doszło do tego, że całość trudno było nazwać remasterem, a bardziej czymś w formie reboota. Z tego względu zdecydowano się przyhamować i przemyśleć wszystko.
"Większość z Was zgodzi się, że postępujemy właściwie ponieważ chcecie wysokiej jakości gry, mocno związanej z oryginalnym System Shock, a nie naszą interpretację, którą zaczęliśmy przygotowywać", napisał Stephen Kick na Kickstarterze.
"Zrobiliśmy sobie krótką przerwę i podjęliśmy kilka trudnych decyzji, w tym także tą związaną ze zwolnieniem grupy deweloperów, których mieliście okazję poznać wcześniej. Została nam mocno zmotywowana ekipa, która składa się z deweloperów oryginalnie pracujących przy demie wykonanym na Unity".
W aktualizacji strony Kickstartera niestety nie jest napisane nic na temat tego, na jakim etapie są obecnie prace. Pozostaje w związku z tym mieć nadzieję, że twórcy nie zaczynają od nowa i wszyscy wspierający projekt - a także chętni by go kupić - sprawdzą go niebawem.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler