Sea of Thieves najszybciej sprzedającą się nową marką Microsoftu dla konsoli Xbox One
Konkurencja niestety nie jest zbyt powalająca.
Sea of Thieves zadebiutowało nieco ponad tydzień temu. Mimo że błędów w nim nie brakuje, gracze dość chętnie decydują się na jego zakup. W ciągu zaledwie 48 godzin od debiutu na serwerach przebywało już ponad milion wirtualnych piratów, a do dziś jest ich 2 milionów - więcej niż w przypadku jakiejkolwiek innej gry opracowanej przez Microsoft dla Xboksa One.
Za imponujący rezultat na pewno po części odpowiada subskrypcja Xbox Game Pass, w ramach której Sea of Thieves. Miesięczny abonament w wysokości mniej więcej 30 zł pozwala pobrać grę bez dodatkowych opłat i cieszyć się pełnią jej zawartości. Rare - deweloperzy - zadowoleni są z tego, co udało im się do tej pory osiągnąć.
"Ponad pół miliona nowych znajomości na Xbox Live powstało po premierze gry, a ponad 400 tysięcy graczy dołączyło do Klubu Xbox, aby znaleźć innych piratów i wspólnie przeżywać różne przygody".
Jeśli chodzi o błędy, studio zapewnia nas, że trwają prace nad odpowiednimi poprawkami.
"Wiemy, że reakcja graczy przyczyniła się do wyzwań na naprawdę dużą skalę i ujawniła błędy, które ciągle staramy się usunąć. Wiedzcie, że ekipa Rare pracuje ciężko, aby usunąć wszystkie psujące zabawę niedociągnięcia, to dla nas priorytet".
Sea of Thieves dostępne jest obecnie na PC (wymagania sprzętowe) oraz konsoli Xbox One. Jeśli zdecydujecie się na zakup wydania elektronicznego, to przeznaczone dla drugiej platformy dostaniecie za darmo.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler