Destiny 2 - na początku 2016 roku deweloperzy na nowo tworzyli wiele elementów gry
Twórcy, tudzież wydawca, nie byli zadowoleni z rezultatów swojej pracy.
Destiny 2 zadebiutowało we wrześniu minionego roku, zdobywając uznanie graczy oraz krytyków. Najmocniejszymi stronami przedsięwzięcia okazały się: system walki, nieźle poprowadzona fabuła oraz oprawa audio-wizualna. Wśród wad wymieniano głównie brak rozbudowanego endgame'u.
Kilka miesięcy po debiucie nadal jest to sporym problemem. Gracze zarzucają deweloperom, że nieumiejętnie wspierają Destiny 2 po premierze i że zbyt duży nacisk kładą na mikrotransakcje, zamiast skupić się na rozbudowywaniu i usprawnianiu obecnie dostępnej zawartości.
Za sprawą podcastu DTR poznaliśmy prawdopodobne powody nie do końca dopracowanych systemów Destiny 2. Jeden z zagranicznych dziennikarzy, Jason Schreier, zdradził bowiem, że Destiny 2 na początku 2016 roku zostało w znacznym stopniu przebudowane.
Co istotne, ze względu na zmiany w kierunku rozwoju gry doszło też do reorganizacji w studiu Bungie. Zmienił się dyrektor gry, pomiędzy stanowiskami poprzerzucano wielu deweloperów, a to także na pewno miało znaczący wpływ na ostateczny kształt projektu. Powstał on w zasadzie w ciągu 16 miesięcy.
Ze względu na ograniczenia czasowe usunięto niektóre planowane rozwiązania oraz część zawartości. Znikły m.in. lokacje, które mogliśmy odwiedzać w pierwowzorze. Deweloperzy postanowili skupić się na całkiem nowej treści, rezygnując z adaptowania wcześniejszej.
Czy usunięty content trafi z powrotem do gry? Ciężko powiedzieć. Pozostaje mieć nadzieję, że deweloperzy przez długi czas zamierzają wspierać swoje dzieło. Bez tego niestety szybko odejdzie ono w zapomnienie.
Destiny 2 jest obecnie dostępne na PC, PS4 oraz Xboksach One. Jeśli jeszcze go nie nabyliście, rzućcie okiem na naszą recenzję. Być może Was przekona.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler