Ghost of Tsushima - ciekawostki na temat najnowszego projektu studia Sucker Punch
Deweloperzy cyklu inFamous odżyli po tym, jak otrzymali szansę opracowania Ghost of Tsushima.
O Ghost of Tsushima wciąż wiemy bardzo niewiele. Premiera najnowszego projektu studia Sucker Punch to jednak pieśń przyszłości, a to znaczy, że na konkrety zostało jeszcze mnóstwo czasu. Mimo to z PlayStation Experience 2017 napłynęło do nas garść ciekawostek na temat przedsięwzięcia.
Wieści pochodzą ze specjalnego panelu zorganizowanego w trakcie PlayStation Experience 2017, dzięki niemu na temat Ghost of Tsushima dowiedzieliśmy się co następuje:
- Zwiastun, który zaprezentowano podczas Paris Games Week przygotowano wewnętrznie, zawiera więc lokacje, jakie znajdziemy w finalnym produkcie.
- Scenki motion capture zostały wykonane przy użyciu prawdziwych koni - w sumie cztery były zaangażowane podczas kręcenia materiału.
- Sucker Punch odeszło od serii inFamous, bo pracownicy byli już zmęczeni przygotowywaniem ciągle tego samego. Chcieli pracować nad czymś zupełnie nowym. Jak twierdzi jeden z deweloperów, studio odżyło.
- Twórcy wzorują się na filmach o samurajach.
- Gra zainspirowana została historyczną rzeczywistością, ale oferuje opowieść przygotowaną przez studio Sucker Punch. To nie "symulacja historyczna".
- Twórcy gry dwukrotnie udali się do Tsushimy, a na miejscu robili zdjęcia oraz notatki, aby jak najlepiej odwzorować rzeczywistość w wirtualnym środowisku.
- Podczas jednej z wizyt lokalna gazeta podłapała temat i napisała nawet artykuł związany z wizytą deweloperów. Na szczęście wieść nie rozeszła się szerzej, co mogłoby skutkować zwolnieniami w studiu.
- Pod koniec panelu jeden z pracowników studia zapytał czy słuchający chcieliby grać w Ghost of Tsushima z japońskimi dialogami. Reakcja była bardzo entuzjastyczna, jest więc na to spora szansa.
Więcej na temat Ghost of Tsushima, jak tylko pojawią się nowe doniesienia. Póki co zachęcamy do rzucenia okiem na całe wystąpienie. Widnieje ono poniżej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler