Studio Runic, twórcy serii Torchlight, zamknięte

Jego właściciel skupić chce się na grach-usługach.

@ 06.11.2017, 12:48
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Studio Runic, twórcy serii Torchlight, zamknięte

Jakiś czas temu firma Perfect World - wydawca specjalizujący się w grach MMO - przejęła studio Runic Games, twórców cyklu Torchlight. Dziś docierają do nas informacje na temat zamknięcia wspomnianego dewelopera, a przy okazji o zwolnieniach w szeregach innej ekipy, Motiga.

Drugie z wymienionych studiów, Motiga, w lipcu bieżącego roku wydało grę Gigantic. Jak się jednak dowiedzieliśmy, gracze nie muszą obawiać się o jej dalszy rozwój. Listopadowa aktualizacja nadal jest opracowywana i trafi do sieci we właściwym czasie.

Co ciekawe, studio Runic także kontynuować będzie prace. Potwierdził to jego szef, Marsh Lefler, publikując na stronie internetowej swojej ekipy krótką notkę.

"Przykro mi to powiedzieć, ale to ostatni dzień studia Runic. Skupiamy się obecnie na naszej rodzinie, pomagając im znaleźć nowe miejsca do nazywania domem", napisał Lefler.

"Dla tych, którzy kochają cykl Torchlight, będziemy mieć niebawem dobre wieści. Dla naszych fanów, społeczności oraz usług sieciowych - będą one nadal dostępne, nawet jeśli wyłączymy światła".

"Nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa".

Co to znaczy? Niestety nie sposób powiedzieć, ale jak tylko sytuacja się wyklaruje, będziemy Was informować.


Sprawdź także:
Torchlight

Torchlight

Premiera: 27 października 2009
PC, XBOX 360

Torchlight to RPG z elementami akcji, które bardzo przypomina pod wieloma aspektami świetne hack'n'slash - Diablo. W sumie nic dziwnego - za proces developingu odpowiadaj...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?