Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xbox One X zaoferuje m.in. wyższej jakości tekstury, lepsze oświetlenie i cieniowanie
Wiedźmin 3 na Xbox One X wyraźnie wyładnieje.

Wiedźmin 3 niedawno otrzymał wsparcie dla PlayStation 4 Pro, które wniosło kilka wizualnych poprawek, ale w ogólnym rozrachunku, nie zrobiło większego szału. Przeciwnie może być z ulepszeniem dla Xbox One X, które ma przynieść więcej konkretnych usprawnień do warstwy wizualnej gry. Więcej szczegółów na ten temat zdradził właśnie Jakub Kutrzuba, główny projektant.
Jak wspomina w rozmowie z Xbox Inside, ulepszenia szykowane dla gry z myślą o Xbox One X będą naprawdę konkretne. Sam patch ma zadebiutować jeszcze przed końcem bieżącego roku.
Kutrzuba wymienia przede wszystkim wyższej jakości cienie i zaawansowane ambient occlusion. Pogrzebano także przy teksturach, które podmieniono na odpowiedniki wyższej rozdzielczości, dodając przy tym lepsze ich filtrowanie. Producent wspomina także o lepszej płynności działania gry, która na "zwykłym" Xbox One momentami pozostawiała nieco do życzenia.
"Grając w Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xbox One X, grafika jest ostrzejsza, a ogólna prezentacja rozgrywki jest bardziej żywa, niż kiedykolwiek wcześniej na konsolach Xbox" - wyjaśnia Kutrzuba.
Warto dodać, że różnice dostrzegą nie tylko posiadacze telewizorów 4K. Dzięki metodzie supersamplingu, także posiadacze telewizorów 1080p obejrzą wizualne ulepszenia.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler