Star Wars: Battlefront 2 - znamy długość gry

DICE przygotowuje kampanię o długości typowej dla innych FPS-ów studia.

@ 23.10.2017, 13:05
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Star Wars: Battlefront 2 - znamy długość gry

W sieci ostatnio sporo mówi się o kampanii singlowej w grze Star Wars: Battlefront 2. Dzięki informacjom udostępnionym przez producenta przedsięwzięcia, dowiedzieliśmy się jak dużo czasu pochłonie zabawa.

Jak przeczytacie poniżej, scenariusz nie będzie jakoś szczególnie długi czy rozbudowany. Aby zobaczyć napisy końcowe, wystarczy mniej więcej 5-7 godzin.

"Założyliśmy, że około 5-7, może 8 godzin to odpowiednia ilość czasu", powiedział David Robillard, producent gry, redakcji Press Start"Chcieliśmy zachować wierność wobec Gwiezdnych Wojen i zapewnić graczom doświadczenia, które nie są podane na talerzu".

Mimo że kampania fabularna Star Wars: Battlefront 2 zapowiada się interesująco, kluczowym elementem zabawy będzie multiplayer. W jego przypadku sporo kontrowersji wzbudzają mikropłatności. Electronic Arts postanowiło ich nawet bronić.

Premierę Star Wars: Battlefront 2 zaplanowano na 17 listopada bieżącego roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One. Subskrybenci EA Access będą mogli rozpocząć zabawę nieco wcześniej, 9 listopada.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   13:33, 23.10.2017
5-7 godzin???? Serio? za 200 zł?
No to SW:B2 wylatuje z tytułów obserwowanych niestety... może za 2, 3 lata... jak jej cena będzie adekwatna do długości singla.
0 kudosKreTsky   @   14:06, 23.10.2017
Też byłem napalony na tą grę, a im bliżej premiery tym gorzej. Pay to win w multi i słaba i krótka kampania, która będzie formą tutoriala do multi :/
0 kudosDirian   @   14:31, 23.10.2017
Cytat: shuwar
5-7 godzin???? Serio? za 200 zł?
No to SW:B2 wylatuje z tytułów obserwowanych niestety... może za 2, 3 lata... jak jej cena będzie adekwatna do długości singla.

Płacisz jednak głównie za multi. Single jest tutaj dodatkiem, a nie na odwrót. Zresztą nie sądziłem, że jeszcze ktoś może się dziś zdziwić, że gra nastawiona na rozgrywki sieciowe ma krótką kampanię Dumny To nie Wolfenstein, gdzie cały nakład pracy idzie na singla.
0 kudosgeass   @   14:32, 23.10.2017
Cytat: shuwar
5-7 godzin???? Serio? za 200 zł?
No to SW:B2 wylatuje z tytułów obserwowanych niestety... może za 2, 3 lata... jak jej cena będzie adekwatna do długości singla.


Po roku pewnie będzie w OA to zapłacisz te 15 zł, ograsz + jeszcze jakąś inną grę w tej cenie. Chyba że musisz mieć koniecznie na własność bo akurat za 20 lat na pewno będziesz chciał do tej gry wrócić Dumny No to wtedy pewnie wyjdzie drożej.
0 kudosLucas-AT   @   16:58, 23.10.2017
Cytat: shuwar
5-7 godzin???? Serio? za 200 zł?
No to SW:B2 wylatuje z tytułów obserwowanych niestety... może za 2, 3 lata... jak jej cena będzie adekwatna do długości singla.

DICE robi grę, więc z góry było wiadomo, że kampania starczy na 5-7h, więc
0 kudosshuwar   @   18:05, 23.10.2017
No ale proszę Was... mechanika i mapy gotowe, postacie gotowe... jaki problem napisać ciekawy scenariusz na kilkanaście godzin? Toż dzięki temu gra miałaby zapewne lepszą sprzedaż.
0 kudoslogan23   @   18:39, 23.10.2017
Dice zabija kolejną markę. Kwestia czasu jak dice skończy przeżute przez ea i zlikwidowane.
0 kudosGuilder   @   08:05, 24.10.2017
Cytat: shuwar
No ale proszę Was... mechanika i mapy gotowe, postacie gotowe... jaki problem napisać ciekawy scenariusz na kilkanaście godzin? Toż dzięki temu gra miałaby zapewne lepszą sprzedaż.
No właśnie to nie takie proste. Raz, że scenariusz (a gdy będzie, to robienie wszystkich skryptów, animacji, etc.), a dwa, że mapy nie do końca są gotowe. Tych z multi nie wykorzystasz, co najwyżej pojedyncze obiekty z nich.
Opieranie gier na multi wydaje mi się trochę bardziej ryzykowne, bo musi się spodobać sporej liczbie ludzi (a w singlu pojawia się podejście u graczy "jak stanieje to z ciekawości kupię" - w grach opartych na multi tego nie ma), ale jest na pewno tańsze. Zobaczcie League of Legends, ludzie kilka lat na jednej i tej samej mapie pocinają. Cool
0 kudosfrycek88   @   12:46, 24.10.2017
Cytat: shuwar
5-7 godzin???? Serio? za 200 zł?
No to SW:B2 wylatuje z tytułów obserwowanych niestety... może za 2, 3 lata... jak jej cena będzie adekwatna do długości singla.


Jeśli kupujesz gry tylko dla singla to zawsze w przypadku gier typu Battlefront czy Call of Duty możesz poczekać aż stanieje. Takich gier nie ma sensu kupować dla singla w dniu premiery, bo tu daniem głównym jest multi. Z resztą Dice robi na ogół dość kiepskie kampanie, więc na swój sposób do dobrze że nie są zbyt długie.
0 kudosGuilder   @   13:00, 24.10.2017
Cytat: frycek88
Jeśli kupujesz gry tylko dla singla to zawsze w przypadku gier typu Battlefront czy Call of Duty możesz poczekać aż stanieje.
Problem w tym, że przez ten multiplayer te gry tanieją bardzo wolno. Na Call of Duty: Black Ops II w rozsądnej cenie czekam już kilka miesięcy i nie mogę dorwać.
0 kudosshuwar   @   13:50, 24.10.2017
Dokładnie... ceny spadają... baaaardzo wolno.
0 kudosguy_fawkes   @   15:21, 24.10.2017
Mnie tam długość kampanii w tym tytule w ogóle nie dziwi - już od poprzednika wiadomo, że środek ciężkości Battlefronta to multi, a tutaj zostało dodatkowo znacząco rozbudowane. Dla mnie krótki singiel jest ok, o ile jest sycący i pasjonujący, jednakże tego akurat po DICE bym się nie spodziewał.
0 kudosfrycek88   @   18:22, 24.10.2017
Cytat: Guilder
Cytat: frycek88
Jeśli kupujesz gry tylko dla singla to zawsze w przypadku gier typu Battlefront czy Call of Duty możesz poczekać aż stanieje.
Problem w tym, że przez ten multiplayer te gry tanieją bardzo wolno. Na Call of Duty: Black Ops II w rozsądnej cenie czekam już kilka miesięcy i nie mogę dorwać.


Balck Ops II nie jest drogi. Wersja na pc w konsolach i grach jest po 30 zł https://konso(...)84.html.
Dodaj Odpowiedź