Wiedźmin 3: Dziki Gon - kolejna wersja moda zmieniającego oświetlenie
Autor chce, aby oświetlenie przypominało to z pierwszych prezentacji gry.

Essenthy opublikował właśnie kolejną wersję swojego moda, Super Turbo Lighting Mod 3.2, przeznaczonego dla gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jak sama nazwa wskazuje, skupia się on na usprawnieniach w systemie oświetlenia.
Zgodnie z notką dołączoną do moda, jego najnowsza wersja usuwa m.in. różnej maści rozbłyski świetlne, a także odmienne tony kolorów podczas scenek przerywnikowych. Dzięki temu niezależnie od tego czy gramy, czy oglądamy, całość wygląda jak zwykły gameplay.
Autor moda postanowił też wprowadzić kilka zmian i poprawek do innych elementów projektu. Dla przykładu, podczas przerywników poprawnie wyświetlana jest mgła. Zmieniło się też oświetlenie dla wegetacji w Novigradzie oraz Velen, a także oświetlenie w jaskiniach i na Skellige.
Essenthy podkreśla, że mod niczego nie dodaje ani nie usuwa, jeśli chodzi o elementy graficzne. Stara się jedynie zmienić oświetlenie tak, aby przypominało to z pierwszych materiałów promocyjnych Wiedźmin 3: Dziki Gon. Zmiany dostrzec możecie za sprawą poniższego materiału.
Samego moda znajdziecie w tym miejscu. Jeśli nadal gracie, pamiętajcie też o naszym poradniku dla Wiedźmina 3.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler