Tomb Raider 2: The Dagger of Xian odtworzone na Unreal 4

Drugi Tomb Raider w podrasowanej formie wygląda świetnie.

@ 04.09.2017, 14:51
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Tomb Raider 2: The Dagger of Xian odtworzone na Unreal 4

W sieci pojawiła wersja demonstracyjna drugiej odsłony cyklu Tomb Raider, przygotowywana przez niejakiego Nicobassa na silniku graficznym Unreal Engine 4. Mimo że za projekt odpowiedzialna jest tylko jedna osoba, prezentuje się on nad wyraz imponująco.

Podrasowany Tomb Raider 2: The Dagger Of Xian oferuje wiele wysokiej jakości tekstur, przygotowany na nowo model postaci, zaawansowane efekty specjalne i wiele więcej. Przywiązanie do detali jest niebywałe - dla przykładu, Lara, w miarę eksplorowania wirtualnego świata, staje się coraz brudniejsza.

Wersję demonstracyjną pobierzecie korzystając z powyższego linka. Niewielką próbkę tego, co przygotował Nicobass znajdziecie poniżej. Mamy dla Was garść wysokiej jakości screenów ukazujących kilka obszarów dostępnych w grze. Rzućcie na nie koniecznie okiem.


Sprawdź także:
Tomb Raider 2: The Dagger of Xian

Tomb Raider 2: The Dagger of Xian

Premiera: 15 listopada 1997
PC

Tomb Raider 2 jest kontynuacją głośnej, trzecioosobowej gry akcji z roku 1996, noszącej ten sam tytuł. W drugiej odsłonie Lara Croft spróbuje odnaleźć legendarny sztylet ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdenilson   @   22:16, 05.09.2017
Jak na pracę jednej osoby to nieźle się prezentuje. Muszę sprawdzić to demo, jeśli laptop mi nie wybuchnie.
0 kudosguy_fawkes   @   22:34, 05.09.2017
Widziałem gameplay z początku tego dema. Nie jest to kropka w kropkę otwarcie oryginalnej dwójki, bo pewne rzeczy rozwiązano inaczej, wzbogacając o elementy późniejszych odsłon. Ogólnie projekt robi wrażenie, tylko ciekawe, czy SE tak po prostu pozwoli na jego wydanie...
0 kudosmrPack   @   15:56, 06.09.2017
Cytat: guy_fawkes
Ogólnie projekt robi wrażenie, tylko ciekawe, czy SE tak po prostu pozwoli na jego wydanie...
Tu jest niestety problem, bo zwykle takie fanowskie projekty są kasowane z powodu groźby wytoczenia procesu przez właściciela praw do gry i tak może się skończyć także w tym przypadku.
Rzeczywiście jak na jedną osobę efekt jest całkiem niezły.