Immortal: Unchained - hybryda strzelanki z RPG
Całość przyprawiono rozwiązaniami charakterystycznymi dla gier z cyklu Souls.
Szwedzkie studio Toadman zapowiedziało właśnie swoje kolejne przedsięwzięcie - strzelankę z elementami cRPG, zawierającą cechy charakterystyczne dla cyklu Souls. Poznajcie Immortal: Unchained.
Zgodnie z informacją prasową, przedsięwzięcie przeniesie nas do futurystycznego świata, a grający korzystać będą nie tylko z broni białej, ale także (a może nawet przede wszystkim) dystansowej - w tym przypadku chodzi o różnej maści pistolety, strzelby i karabiny. Co ważne, giwery odgrywać będą istotną rolę. Nie będą jedynie ciekawostką, tudzież okazyjnym wsparciem.
Broń podzielono na wiele rodzajów. Niektóre sprawdzą się lepiej na niewielką odległość, innymi będziemy w stanie walczyć nawet na większe dystanse. Pomiędzy wystrzałami machać będziemy także bronią białą oraz korzystać z uników pozwalających nam przetrwać.
Jako że twórcy inspirują się grami z cyklu Souls, w Immortal: Unchained znajdziemy m.in. system ognisk oraz rozwiązanie wymagające ciągłej walki o życie. Śmierć oznacza bowiem utratę pozyskanego doświadczenia oraz konieczność jego odzyskania.
Historia opracowana na potrzeby projektu będzie enigmatyczna, a poznamy ją za pomocą świata, postaci niezależnych oraz znalezionych przedmiotów.
Premierę Immortal: Unchained zaplanowano na drugi kwartał 2018 roku, na PC, PS4 oraz Xboksa One. Poniżej rzucić okiem możecie na pierwsze screeny projektu oraz niedługi zwiastun.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler