Titanfall 2 - sprzedaż gry nie usatysfakcjonowała Respawn Entertainment
Choć Titanfall 2 sprzedało się dobrze, producenci liczyli na większy sukces komercyjny.
Titanfall 2 nie osiągnęło takiego sukcesu komercyjnego, na jaki miało potencjał. Winę ponosić może za to wiele czynników, ale najczęściej wspominano o nieodpowiednim momencie wypuszczenia produkcji na rynek. Podobne zdanie mają producenci tytułu, Respawn Entertainment.
Futurystyczna strzelanka trafiła do sprzedaży zaledwie tydzień po głośnej premierze Battlefielda 1. Wydawcy popełnili jeszcze większą gafę, ponieważ kilka dni po ukazaniu się Titanfalla 2 na półkach sklepowych wylądował przedstawiciel konkurencji, Call of Duty: Infinite Warfare. Właściciel studia Respawn Entertainment, Vince Zampella, udzielił wywiadu serwisowi Gamespot, w którym krótko skomentował sytuację z przed roku:
"Gra osiągnęła sukces, sprzedała się dobrze, ale nie na tyle dobrze na ile mogła. Być może z powodu natłoku premier, agresywnej ceny - mieliśmy wąskie okienko na wydanie naszej gry".
Deweloperzy myślą o kontynuowaniu wspomnianej franczyzy, ale Respawn Entertaniment prowadzi aktualnie prace nad grą w uniwersum Gwiezdnych Wojen, co oddala w czasie kolejny rozdział zmagań pilotów i robotów w ramach serii Titanfall.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler