Titanfall 2 - sprzedaż gry nie usatysfakcjonowała Respawn Entertainment

Choć Titanfall 2 sprzedało się dobrze, producenci liczyli na większy sukces komercyjny.

@ 04.08.2017, 15:36
pc, ps4, xbox one

Titanfall 2 - sprzedaż gry nie usatysfakcjonowała Respawn Entertainment

Titanfall 2 nie osiągnęło takiego sukcesu komercyjnego, na jaki miało potencjał. Winę ponosić może za to wiele czynników, ale najczęściej wspominano o nieodpowiednim momencie wypuszczenia produkcji na rynek. Podobne zdanie mają producenci tytułu, Respawn Entertainment.

Futurystyczna strzelanka trafiła do sprzedaży zaledwie tydzień po głośnej premierze Battlefielda 1. Wydawcy popełnili jeszcze większą gafę, ponieważ kilka dni po ukazaniu się Titanfalla 2 na półkach sklepowych wylądował przedstawiciel konkurencji, Call of Duty: Infinite Warfare. Właściciel studia Respawn Entertainment, Vince Zampella, udzielił wywiadu serwisowi Gamespot, w którym krótko skomentował sytuację z przed roku:

"Gra osiągnęła sukces, sprzedała się dobrze, ale nie na tyle dobrze na ile mogła. Być może z powodu natłoku premier, agresywnej ceny - mieliśmy wąskie okienko na wydanie naszej gry".

Deweloperzy myślą o kontynuowaniu wspomnianej franczyzy, ale Respawn Entertaniment prowadzi aktualnie prace nad grą w uniwersum Gwiezdnych Wojen, co oddala w czasie kolejny rozdział zmagań pilotów i robotów w ramach serii Titanfall.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosVader812   @   16:23, 04.08.2017
Titanfall 2 to świetna gra. Zdecydowanie bardziej mi się podoba niż Battlefield czy COD.
0 kudosMicMus123456789   @   20:54, 04.08.2017
Wydawanie w tym okresie gry było samobójstwem. BF i CoD toczą rywalizacje na rynku od lat, wrzucać między nich innego FPSa nie było zbyt mądrym posunięciem.
0 kudosmrPack   @   21:04, 04.08.2017
Nie da się ukryć, że moment premiery był dość niekorzystny i nawet darmowe dodatki nie zapewniły większej sprzedaży.
0 kudosdabi132   @   22:13, 04.08.2017
Wystarczyło wypuścić grę gdzieś w kwietniu albo w trakcie sezonu ogórkowego i sprzedaż zapewne była by lepsza, a tak zostali skazani na porażkę. Być może EA chciało wystawić przeciwko CoD'owi dwie bardzo dobre gry (grę przenoszącej akcję w czasy, które gracze od dawna pragnęli i gry w uniwersum podobnym do tego z produktu konkurencji), poświęcając w tym wypadku dzieło Respawn, aby BF1 sprzedał się lepiej.
0 kudosdarkslide16   @   23:21, 06.08.2017
Sam nie wiem ale muszę przyznać że CoDy mi się masakrycznie przejadły, zdecydowanie myślę że to BF zabrał część zysków w/w grze.
Dodaj Odpowiedź