BioWare Montreal wcielone do studia Motive

Dwie ekipy pracować mają nad wieloma znaczącymi projektami.

@ 01.08.2017, 14:15
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

BioWare Montreal wcielone do studia Motive

BioWare Montreal, ekipa odpowiedzialna za Mass Effect: Andromeda (do którego poradnik naszego autorstwa polecamy), właśnie straciła swoje własne biuro. Nie wiemy co to oznacza z perspektywy samego dewelopera, ale jego pracownicy będą teraz działać u boku swoich kolegów ze studia Motive.

Z informacji udostępnionych przez BioWare wynika, że oddział w Montrealu został niejako dołączony do Motive, zarządzanego przez słynną Jade Raymond, a pracującego obecnie nad grą nawiązującą do uniwersum Gwiezdnych Wojen, oferującą rozbudowaną kampanię singlową oraz otwarty świat.

"Ze względu na to, że w Montrealu opracowujemy kilka dużych projektów, postanowiliśmy połączyć BioWare Montreal oraz Motive", czytamy w oświadczeniu Electronic Arts.

"To ciągły proces, ale jest wiele ekscytujących zadań oraz okazji dla wszystkich w ekipie".

Na koniec przypomnę, że do BioWare powrócił jeden z weteranów studia, Casey Hudson. Odszedł on z ekipy jakiś czas temu, by następnie zawitać w nim ponownie i zająć miejsce Aaryna Flynna, który zdecydował się na poszukiwania nowych wyzwań.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   21:12, 01.08.2017
Większość pracowników Bioware Montreal już jakiś czas temu trafiła do innych studiów w tym właśnie do Motive, więc taka decyzja EA nie jest raczej wielkim zaskoczeniem.