Assassin's Creed: Origins - świat ponad dwukrotnie większy niż Havana z Assassin's Creed: Black Flag
Reżyser Assassin's Creed: Origins udzielił wywiadu, w którym wypowiedział się m.in. na temat wielkości świata gry.
Od momentu debiutu obecnej generacji konsol moda na otwarte światy rozwinęła się na dobre i pochwalić się nimi może obecnie większość wysokobudżetowych produkcji. Wspomnianemu zjawisku towarzyszą również nieustanne porównania rozmiarów wirtualnych krain więc tym razem, siłą rzeczy musiało paść na Assassin's Creed: Origins, które zabierze graczy na rozległe tereny starożytnego Egiptu.
Ashraf Ismail, reżyser przedsięwzięcia, udzielił ostatnio wywiadu dla redakcji magazynu Gameinformer. Podczas rozmowy poruszono właśnie temat wielkości tworzonego przez Ubisoft świata, a deweloper wypowiedział się w następujący sposób:
"Jeśli miałbym porównać Origins do poprzednich odsłon serii, trudno byłoby mi to zrobić, gdyż każdy projekt jest inny. Powiedzmy, że jest co najmniej dwukrotnie większe niż Havana z Assassin's Creed: Black Flag. Według mnie, rozmiar jednak nie ma znaczenia. Liczy się zawartość oraz doświadczenia, jakie oferuje rozgrywka. Wypełniliśmy lokacje questami, a każde miasto będzie unikalne, dzięki czemu będzie można odczuć, jaką rolę spełnia w starożytnym Egipcie".
Podczas wywiadu pojawiło się również kilka innych ciekawostek na temat projektu, m.in. to, że otwarty świat zostanie w pełni oddany do dyspozycji gracza dopiero po ukończeniu sekwencji wprowadzającej do fabuły. Ponadto elementy związane z akcją rozgrywającą się w teraźniejszości będą przedstawione w formie sekretów, a związane z nimi fragmenty fabuły powinny być satysfakcjonujące.
Assassin's Creed: Origins zadebiutuje 27 października na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler