Ready or Not - zapowiedziano duchowego spadkobiercę cyklu SWAT
Pracuje nad nim studio Void Interactive. Deweloperzy ujawnili zwiastun oraz pierwsze screeny.
Studio Void Interactive zapowiedziało grę Ready or Not - taktyczną strzelankę, nawiązującą do klasycznych wersji cyklów SWAT oraz Rainbow Six. Podobnie, jak w przypadku konkurencyjnych serii, projekt nastawiony jest na planowanie, a potem bezbłędną realizację misji.
W Ready or Not przejmujemy kontrolę nad ekipą SWAT, a naszym zadaniem jest łagodzenie konfliktów i rozwiązywanie z pozoru niemożliwych do wykonania misji. Co ciekawe, możemy zrobić to zarówno samodzielnie, jak i z pomocą znajomych. W przypadku drugiej opcji, aż 8 graczy jest w stanie trafić na jedną mapę.
Projekt powstaje od czerwca 2016 roku i na chwilę obecną nie ma jeszcze daty premiery. Zmierza najpewniej na komputery osobiste oraz konsole obecnej generacji. Poniżej prezentujemy najważniejsze jego cechy, wyczytane w informacji prasowej dewelopera.
- System płynnego wychylania się - nie tylko na boki, ale także w górę i w dół, dzięki czemu zerknąć można np. zza skrzynki lub beczki.
- System płynnego otwierania drzwi - każde drzwi możesz otworzyć na wiele różnych sposobów i nie zawsze do końca. Co istotne, w grze występują nie tylko drzwi skrzydłowe, ale również składane oraz przesuwne.
- Skokowa kontrola prędkości - za pomocą kółka myszki da się przyspieszać i zwalniać ruch gracza.
- Symulowany i szczegółowy inwentarz - na prowadzonej przez gracza postaci, po przełączeniu kamery na widok TPP, dostrzec można cały niesiony przez niego ekwipunek.
- Zaawansowane wykrywanie kolizji - system zarządza lotem pocisków podczas trafienia w pancerz oraz ciała przeciwników.
- Dynamika pocisków - kule penetrują, rykoszetują, a także wytracają prędkość - zmienia to sposób toczenia pojedynków.
- Wykrywanie trafień - dla przykładu przeciwnik ugodzony w nogę zacznie się wolniej poruszać, a ruch będzie zależny od wielkości obrażeń.
- Brutalność - każda śmierć musi mieć znaczenie, twórcy niczego nie chcą łagodzić.
- Pełna detali broń, postaci i środowisko - twórcy chcą, aby Ready or Not prezentowało się możliwie jak najlepiej.
- Szeroki wybór przedmiotów - ponad 30 różnych gadżetów i broni, a zestaw ciągle się rozrasta.
- Serwery do współzawodnictwa - rozbudowany zestaw trybów rozgrywek wieloosobowych.
- Taktyczna analiza - wszystkie misje zaczynasz od analizowania i planowania. Drużyny mogą wyłączać prąd, blokować przejścia, tworzyć lub wybierać drogi wejścia, a także korzystać z unikatowych gadżetów.
Poniżej zerknąć możecie na pierwszy zwiastun gry, a także garść screenów ją prezentujących.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler