Ready or Not - zapowiedziano duchowego spadkobiercę cyklu SWAT

Pracuje nad nim studio Void Interactive. Deweloperzy ujawnili zwiastun oraz pierwsze screeny.

@ 09.05.2017, 11:42
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Ready or Not - zapowiedziano duchowego spadkobiercę cyklu SWAT

Studio Void Interactive zapowiedziało grę Ready or Not - taktyczną strzelankę, nawiązującą do klasycznych wersji cyklów SWAT oraz Rainbow Six. Podobnie, jak w przypadku konkurencyjnych serii, projekt nastawiony jest na planowanie, a potem bezbłędną realizację misji.

W Ready or Not przejmujemy kontrolę nad ekipą SWAT, a naszym zadaniem jest łagodzenie konfliktów i rozwiązywanie z pozoru niemożliwych do wykonania misji. Co ciekawe, możemy zrobić to zarówno samodzielnie, jak i z pomocą znajomych. W przypadku drugiej opcji, aż 8 graczy jest w stanie trafić na jedną mapę.

Projekt powstaje od czerwca 2016 roku i na chwilę obecną nie ma jeszcze daty premiery. Zmierza najpewniej na komputery osobiste oraz konsole obecnej generacji. Poniżej prezentujemy najważniejsze jego cechy, wyczytane w informacji prasowej dewelopera.

  • System płynnego wychylania się - nie tylko na boki, ale także w górę i w dół, dzięki czemu zerknąć można np. zza skrzynki lub beczki.
  • System płynnego otwierania drzwi - każde drzwi możesz otworzyć na wiele różnych sposobów i nie zawsze do końca. Co istotne, w grze występują nie tylko drzwi skrzydłowe, ale również składane oraz przesuwne.
  • Skokowa kontrola prędkości - za pomocą kółka myszki da się przyspieszać i zwalniać ruch gracza.
  • Symulowany i szczegółowy inwentarz - na prowadzonej przez gracza postaci, po przełączeniu kamery na widok TPP, dostrzec można cały niesiony przez niego ekwipunek.
  • Zaawansowane wykrywanie kolizji - system zarządza lotem pocisków podczas trafienia w pancerz oraz ciała przeciwników.
  • Dynamika pocisków - kule penetrują, rykoszetują, a także wytracają prędkość - zmienia to sposób toczenia pojedynków.
  • Wykrywanie trafień - dla przykładu przeciwnik ugodzony w nogę zacznie się wolniej poruszać, a ruch będzie zależny od wielkości obrażeń.
  • Brutalność - każda śmierć musi mieć znaczenie, twórcy niczego nie chcą łagodzić.
  • Pełna detali broń, postaci i środowisko - twórcy chcą, aby Ready or Not prezentowało się możliwie jak najlepiej.
  • Szeroki wybór przedmiotów - ponad 30 różnych gadżetów i broni, a zestaw ciągle się rozrasta.
  • Serwery do współzawodnictwa - rozbudowany zestaw trybów rozgrywek wieloosobowych.
  • Taktyczna analiza - wszystkie misje zaczynasz od analizowania i planowania. Drużyny mogą wyłączać prąd, blokować przejścia, tworzyć lub wybierać drogi wejścia, a także korzystać z unikatowych gadżetów.

Poniżej zerknąć możecie na pierwszy zwiastun gry, a także garść screenów ją prezentujących.


Sprawdź także:
Ready Or Not

Ready Or Not

Premiera: 13 grudnia 2023
PC

Ready Or Not to oldschoolowa i stawiająca na realizm pierwszoosobowa strzelanina traktująca o oddziałach antyterrorystycznych. Za projekt odpowiada debiutanckie studio Vo...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?