Ubisoft uważa, że sztuczna inteligencja w grach jest w stanie opowiadać historie

Deweloperzy podkreślają znaczenie SI w ramach nowego materiału filmowego.

@ 25.04.2017, 09:08
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Ubisoft uważa, że sztuczna inteligencja w grach jest w stanie opowiadać historie

Twórcy Watch_Dogs 2, For Honor oraz Assassin's Creed: Syndicate postanowili poopowiadać co nieco na temat tego, w jaki sposób działają algorytmy sztucznej inteligencji w tychże grach. Francuzi przygotowali w tym celu całkiem interesujący materiał filmowy.

Sztuczna inteligencja wirtualnych przeciwników to jeden z najważniejszych elementów każdej gry. Nie zawsze wychodzi ona należycie, ale zawsze odgrywa istotną rolę. Dobrze napisane algorytmy stanowią wyzwanie dla grającego, przeciętnie nie są natomiast odpowiednio angażujące.

Twórcy wspomnianych we wstępie tytułów idą jednak krok dalej. W ich opinii, SI jest w stanie sama w sobie opowiadać przeróżne, czasem bardzo rozbudowane historie. Jest ona również odpowiedzialna za życie w wirtualnych światach, co także jest kluczowe.

Film nie jest jakoś szczególnie długi, tym bardziej warto rzucić okiem. Watch_Dogs 2, For Honor oraz Assassin's Creed: Syndicate dostępne są obecnie na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Sprawdź także:
Assassin's Creed: Syndicate

Assassin's Creed: Syndicate

Premiera: 19 listopada 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Assassin's Creed: Syndicate to kolejna odsłona słynnej serii gier akcji tworzonych przez firmę Ubisoft, w której tym razem przenosimy się do XIX-wiecznego Londynu.Rozgryw...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?