SEVEN: The Days Long Gone - nowy gameplay

Nowe lokacje, system walki - zerknijcie na film promujący SEVEN.

@ 21.04.2017, 15:30
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

SEVEN: The Days Long Gone - nowy gameplay

IMGN.PRO opublikowało kolejny materiał filmowy, ukazujący rozgrywkę w grze SEVEN: The Days Long Gone. Wideo wzbogacone zostało o muzykę przygotowaną przez Gavina Dunne'a, irlandzkiego muzyka, słynnego głównie za sprawą projektu Miracle of Sound.

Jak czytamy w informacji prasowej, zwiastun SEVEN: The Days Long Gone pozwala nam rzucić okiem na wcześniej nie pokazywane lokacje oraz widowiskowe pojedynki. W tle w pewnym momencie słyszymy utwór skomponowany przez Gavina Dunne'a, który, przygotowując go, podjął współpracę z Marcinem Przybyłowiczem.

"Gdy ekipa IMGN.PRO opowiedziała mi o uniwersum i fabule gry, od razu poczułem ogromne zainteresowanie, które wzrosło jeszcze bardziej po obejrzeniu fragmentów rozgrywki. Stworzyli świetną atmosferę – mroczną, surową i lekko futurystyczną. Lubię pisać i śpiewać w takim burkliwym, ponurym i bluesowym stylu. Poza tym już wtedy byłem wielkim fanem Marcina i jego muzyki, którą wykonał do Wiedźmina. Utwór, który stworzyłem dla SEVEN, jest bardzo bluesowy, przesiąknięty klasycznym brzmieniem Americany, a dzięki instrumentom Marcina i zespołu jest podszyty melancholijnymi nutami zagubionej historii i cywilizacji", powiedział Dunne.

Muzyk tłumaczył również znaczenie tekstu w utworze, nawiązującego do filozofii plemienia Artee – dotyczy on celebracji i ochrony sztuki dokumentującej historię.

Marcin Przybyłowicz, twórca ścieżki dźwiękowej SEVEN: The Days Long Gone, również wypowiedział się na temat swojej pracy przy grze.

"SEVEN to dla mnie fantastyczny projekt - mnóstwo miejsca na kreatywne szaleństwa i bardzo sugestywny świat, ukazujący cywilizację, która zdążyła się już podnieść po apokalipsie. W takich warunkach ludzie tworzyliby muzykę w zupełnie inny sposób – najprawdopodobniej graliby na zbudowanych własnoręcznie instrumentach lub na zabytkowych, antycznych wręcz egzemplarzach. Dlatego z pomocą kolekcjonera instrumentów, Pawła Romańczuka, wybrałem spośród setki dziwacznych, starych eksponatów w jego kolekcji kilka najbardziej nietuzinkowych, przekładających się na niezwykłe brzmienie; egzemplarz skrzypiec Stroha, mający ponad 100 lat, bucket bass, czyli wykręconą wariację kontrabasu, bucket cello oraz carboard cello. Dużą rolę odgrywają też partie gitarowe, nagrywane przez świetnego polskiego gitarzystę, Krzysztofa Łochowicza. Przekłada się to na muzykę SEVEN, która jest charakterna i ostra – dużo w niej brudu, rdzy i saturacji".

Jeśli chodzi o samo SEVEN: The Days Long Gone, mamy do czynienia z przedstawicielem gatunku RPG, w którym akcję obserwujemy z rzutu izometrycznego. Grający mogą bez ograniczeń eksplorować sandboksowy świat Imperium Vetrall, w czym pomagać ma rozbudowany system parkourowego przemieszczania się. Akcja projektu toczy się po apokalipsie, a gracz wciela się w opętanego przez starożytnego demona mistrza złodziei, zesłanego na więzienną wyspę Peh.

Na chwilę obecną nie znamy daty premiery SEVEN. Wiemy jedynie, że zagrać będą mogli wyłącznie właściciele blaszaków.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudospetrucci109   @   13:08, 24.04.2017
Wygląda to całkiem interesująco Uśmiech
0 kudosshuwar   @   11:49, 06.10.2017
I na GOGu preorder za 110 zł Uśmiech