Klimatyczne Battalion 1944 pod skrzydłami Square Enix Collective i z nowym wideo
Ambitnie wyglądające Battalion 1944 ma wreszcie oficjalnego wydawcę i możliwe, że marketing ruszy z kopyta.
Drugowojenne Battalion 1944 wreszcie znalazło oficjalnego wydawcę. Zostało nim Square Enix, wychodząc do deweloperów projektu z pomocną dłonią oraz programem wsparcia mniejszych producentów, czyli "Collective".
Studio Bulkhead Interactive zebrało na Battalion 1944 ponad 300 tysięcy dolarów podczas kampanii na Kickstarterze. Kwota okazała się jednak niewystarczająca, ażeby mogli przygotować grę na wszystkie platformy. Z tego powodu producenci poszukiwali wsparcia u dużych wydawców, a po rozmowie z wieloma znaleźli je u Square Enix. Korporacja pozwoli im spełnić cele i ambicje, a jednocześnie zachować nadal 100% kontroli twórczej.
Co na tym zyskają twórcy oraz sam tytuł? Square Enix Collective przede wszystkim wyłoży pieniądze na reklamę Battalion 1944. Możemy więc oczekiwać bogatej kampanii marketingowej, porównywalnej z najnowszymi częściami serii Call of Duty czy Battlefield.
Premiera gry w maju, na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych. Poniżej możecie zobaczyć najnowszy vlog twórców.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler