Mass Effect: Andromeda - nowe informacje i 17 minut rozgrywki

Sporo nowych informacji na temat Mass Effect: Andromeda, a także efektowny gameplay.

@ 01.03.2017, 11:52
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Mass Effect: Andromeda - nowe informacje i 17 minut rozgrywki

Główny projektant Mass Effect: AndromedaIan Frazier, regularnie serwuje nam kolejne informacje na temat przedsięwzięcia. W sieci pojawił się również dość długi, prawie 20-minutowy gameplay, ukazujący najnowszy projekt BioWare.

Ian Frazier, odpowiadając na pytania fanów na Twitterze, zdradził nieco konkretów na temat Mass Effect: Andromeda. Z wypowiedzi dewelopera dowiedzieliśmy się, że:

  • W przeciwieństwie do Mass Effect 3, możesz mieć przy sobie kilka pistoletów, nie możesz jednak wciąż trzymać dwóch na raz;
  • Kolor pancerza da się zmieniać, kolor broni zależny jest od jej podstawy oraz zainstalowanych modów;
  • Nie ma bonusu za to, że niesiemy mniej niż pozwala na to maksymalny udźwig, są za to umiejętności, które owy udźwig podnoszą, co pozwala nieść np. kilka cięższych rodzajów uzbrojenia;
  • Crafting będzie niedostępny w ramach multiplayera, niektóre zdobyte w nim nagrody przejdą do singla;
  • Misje lojalnościowe będą wprowadzać nową mechanikę rozgrywki, są unikatowe i warte zapamiętania;
  • Omni Tool zawiera skaner, potrzebny jest on do wykonania wielu różnych questów, zbierania surowców oraz poszukiwania cennych informacji;
  • Pojazd Nomad posiada hamulec ręczny.

    Premiera Mass Effect: Andromeda zaplanowana została na 23 marca bieżącego roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One. Poniżej zobaczyć możecie najnowszy gameplay projektu, przedstawiający blisko 20 minut czystej rozgrywki.


    Dodaj Odpowiedź
    Komentarze (15 najnowszych):
    0 kudosshuwar   @   12:25, 01.03.2017
    No! Podoba mi się to ograniczenie, co do wagi i udźwigu. Bo to w sumie fajne było. Trzeba było trochę pomyśleć, co dobrać z broni.
    0 kudospetrucci109   @   13:29, 01.03.2017
    Kusi ale nie będę oglądał. Wolę to zobaczyć grając w grę samemu Uśmiech
    0 kudosMicMus123456789   @   14:17, 01.03.2017
    W ME3 ten udźwig niby wpływał na szybkość ładowania mocy, ale i tak jak sie go przekroczyło to gra nie robiła się jakoś szczególnie trudna.
    0 kudosshuwar   @   15:26, 01.03.2017
    Może i nie miało wpływu... ale ja profilaktycznie dobierałem wagę do udźwigu.
    1 kudoskrzywy_banen   @   16:43, 01.03.2017
    Animacje twarzy Ryderówny sugerują wylew... Nie no, co to ma być?
    0 kudoskobbold   @   17:24, 01.03.2017
    Czy główna postać nie ma zbyt wąskiej talii i zbyt rozrośniętych bioder? Jakieś takie dziwne te proporcje mi się wydają. Gameplay jest dosyć ciemny i ciężko to ocenić, może to przez te klamoty przytwierdzone do ciała?
    0 kudosBeny1234   @   17:35, 01.03.2017
    No póki co grafika wygląda średnio ale może w lokacjach mniej ponurych gdzie będzie blask słońca i roślinność będzie wyglądać to fajnie. I tak o tym czy zagram zdecyduje fabuła tak naprawdę
    0 kudosshuwar   @   17:58, 01.03.2017
    Co do grafiki... widząc tą skalno - lawową planetę powiedziałem WoW.
    0 kudosBeny1234   @   19:38, 01.03.2017
    Dziwne masz Pan upodobania. Ja tam lubię soczystą zieleń, blask słońca a nie takie piekielne klimaty Uśmiech Blask ognia może być tylko w lufce przed grą Uśmiech
    0 kudosshuwar   @   22:01, 01.03.2017
    W Wiedźminie czy Dragon Age liczę na trawkę, ale w kosmosie? Już nie koniecznie.
    Dodaj Odpowiedź