Dark Souls III - zobacz co kryje się za horyzontem

Wolna kamera i dusza odkrywcy - tylko tyle potrzeba, aby odkryć największe sekrety Dark Souls III.

@ 30.01.2017, 15:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Dark Souls III - zobacz co kryje się za horyzontem

Pod względem zastosowanej technologii, Dark Souls III nie jest jakoś szczególnie imponującym projektem. Jeśli natomiast weźmiemy pod uwagę artyzm, projekt studia From Software to ścisła światowa czołówka. Potwierdzeniem tego niechaj będzie poniższy film.

Jeden z użytkowników portalu YouTube, niejaki Shesez, postanowił "uwolnić" kamerę w Dark Souls III i przyglądnąć się dostępnych w grze postaciom oraz wspaniale zaprojektowanym lokacjom. Jeśli samodzielnie nie chce Wam się w to bawić, zerknijcie poniżej.

Nie wszystkie ujęcia są równie interesujące, ale niektóre pokazują miejsca, do których podczas zabawy nie da się dotrzeć. Autor materiału postanowił dokładniej przyjrzeć się nawet horyzontowi i okazało się, że nie zawsze mamy do czynienia z płaskimi tłami. Najczęściej obserwujemy modele 3D - zubożone, ale nadal pełnoprawne.

Z tego powodu świat Dark Souls III zdaje się być tak naturalny i rzeczywisty. On rzeczywiście istnieje, tyle że nie jesteśmy w stanie się po nim poruszać.

Jeśli nie graliście jeszcze w Dark Souls III, koniecznie zerknijcie do naszej recenzji. Grających odsyłam natomiast do naszego darmowego poradnika.


Sprawdź także:
Dark Souls III

Dark Souls III

Premiera: 12 kwietnia 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Dark Souls III to kolejna odsłona słynnej serii, opracowanej przez studio From Software. Twórcy nie wprowadzają w niej żadnych rewolucyjnych zmian, pozostając przy sprawd...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   08:07, 31.01.2017
Kurcze... ciekawy materiał. Jeśli bawicie się, tworzycie coś w jakimś silniku graficznym, ten materiał może podsunąć Wam kilka ciekawych pomysłów. Film zdradza kilka interesujących tajników tworzenia realistycznie wyglądających "plansz" (choćby budowa tła).

Czasami nawet nie zdajemy sobie sprawy ile czasu developerzy poświęcają na zaprojektowanie otoczenia, na które czasami spoglądamy tylko przez chwilę, do tego kątem oka.

W grach z szybką rozgrywką czasami mi szkoda, że nie mam czasu zatrzymać się i rzucić okiem na to, co przygotowali dla nas twórcy.