GDC 2017 - Naughty Dog i Guerrilla Games poprowadzą prelekcje omawiające technologie wykorzystywane w ich grach
Zainteresowani kulisami powstawania Uncharted 4 oraz Horizon: Zero Dawn? Nadchodząca edycja Game Developers Conference powinna przynieść zatrzęsienie ciekawostek na ich temat.
Game Developers Conference 2017 odbędzie się w dniach od 27 lutego do 3 marca. Jak co roku, do San Francisco zawitają przedstawiciele studiów deweloperskich z całego świata by podzielić się wiedzą na temat projektowania gier, zarówno ze swoimi kolegami po fachu, jak i z wszystkimi zainteresowanymi, którzy wybiorą się na liczne panele dyskusyjne i prelekcje.
Na najbliższej edycji wspomnianej imprezy branżowej pojawią się projektanci z Naughty Dog oraz Guerrilla Games. Ci pierwsi omawiać będą wszelakie aspekty tworzenia swojego najnowszego hitu, Uncharted 4: Kres Złodzieja. Jeśli chodzi o studio Guerrilla, uczyni ono to samo w przypadku Horizon: Zero Dawn, które dostaniemy w marcu 2017 roku. Poniżej znajdziecie rozpiskę tematów prelekcji, zarówno w przypadku twórców przygód Nathana Drake'a, jak i wojowniczej Aloy.
Uncharted 4: Kres Złodzieja:
- Tworzenie balansu dla sztucznej inteligencji w systemie walki;
- Fizyka animacji;
- Tworzenie zaawansowanej fizyki pojazdu i symulacja napędu 4x4;
- Realistyczna gra aktorska w aspekcie technologicznym.
Horizon: Zero Dawn:
- Przygotowywanie narzędzi developerskich;
- Mechaniki eksploracji w otwartym świecie;
- Proceduralne renderowanie wirtualnego świata.
Daty poszczególnych wystąpień nie są jeszcze znane, lecz jeśli tylko pojawią się one w sieci, nie omieszkamy Was o tym poinformować.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler