Szef komunikacji Remedy niebawem przedstawi nam plany studia
Niestety nie poznamy żadnych konkretów. Na zapowiedzi nowych gier musimy poczekać nieco dłużej.
Remedy Entertainment przygotowuje się powoli do ujawnienia swojej kolejnej produkcji. Szef komunikacji w studiu postanowił bowiem za sprawą Twittera poinformować, że przygotowuje wpis na bloga firmy, z którego poznamy plany deweloperów.
Thomas Puha nie zdradził oczywiście żadnych konkretów, zapowiedział też, że wpis na blogu nie będzie oficjalną prezentacją nowych tytułów. Zawarte w nim zostaną po prostu plany firmy. Dowiemy się nad czym pracuje, ale nie poznamy detali.
Na szczegóły czas przyjdzie nieco później, najpewniej podczas przyszłorocznych targów E3. Wówczas przedstawiciele Remedy Entertainment wkroczą na scenę swojego wydawcy (do tej pory głównie Microsoft) i powiedzą co przygotowują.
Jeśli chodzi o ostatnie przedsięwzięcia dewelopera, niedawno otrzymaliśmy całkiem udane Quantum Break, a wcześniej kilka gier z serii Alan Wake. Jako że w obu przypadkach bardzo długo czekaliśmy na premiery, studio chce skrócić czas produkcji swoich tytułów. W jednym z kolejnych dostaniemy też tryb rozgrywek wieloosobowych, o czym jakiś czas temu informował nas szef studia, Sam Lake, w rozmowie z Majorem Nelsonem.
"Oczywiście, że dyskutujemy na temat multiplayera. Są rozmowy na temat wielu pomysłów. Chcemy ewoluuować z czasem: próbujemy nowych rzeczy, podnosimy poprzeczkę jeszcze wyżej, ale zawsze wracamy do pytania: Czym jest gra Remedy i co możemy zrobić, aby była jeszcze lepsza?"
"Wiele tego dzieje się już teraz. Do tej pory jeszcze tego nie zrobiliśmy. Czasem było to rozważane, a czasem nawet nie zostało wspomniane, ale wiecie, zobaczymy co przyniesie kolejna gra Remedy".
Na koniec Twitty, o których mowa powyżej.
I am planning to do a blog post on our site with a short update on both of our projects before the end of the year.
— Thomas Puha (@RiotRMD) 9 grudnia 2016
We wont reveal either game until closer to launch. a dilemma, you want people to know what we working on (helps hiting) but quiet is good.
— Thomas Puha (@RiotRMD) 9 grudnia 2016
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler