Dark Souls 3 - patch 1.9 zadebiutuje jeszcze w tym tygodniu
Kolejna aktualizacja to wiele poprawek, nie tylko w ramach podstawowej wersji Dark Souls III, ale także w dodatku Ashes of Ariandel.
Już w najbliższy piątek, 25 listopada, w sieci pojawi się kolejna aktualizacja dla Dark Souls III oraz dodatku Ashes of Ariandel. Studio From Software wystosowało z tej okazji specjalną notkę prasową, z której dowiadujemy się jakie zmiany zostaną zaaplikowane w grze.
Lista poprawek jest dość sporych rozmiarów. Znaleźć na niej można zarówno zmiany w kampanii dla pojedynczego gracza, jak i w trybach wieloosobowych. Aktualizacja nie wprowadza jednak żadnych nowych rozwiązań, ani wcześniej niedostępnej zawartości.
Oto co zmieniono/poprawiono:
- Zaktualizowano tryb potyczek sieciowych w Ashes of Ariandel, dzięki czemu odwiedzającą mogą walczyć z Wilhelmem.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który mógł spowodować, że Wilhelm utknął na skałach.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który mógł spowodować, że Wilhelm znikał i pojawiał się w nieoczekiwanych miejscach.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który sprawiał, że nazwy postaci nie pojawiały się poprawnie.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który sprawiał, że nie dało się kontynuować gry ze względu na brak Friede.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który sprawiał, że bitwa z wilkiem była niewykonalna.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który sprawiał, że Kraby latały w powietrzu.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który sprawiał, że kryształowe jaszczurki się nie poruszały.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który sprawiał, że zmieniała się ścieżka poruszania krabów po kilkakrotnym wczytaniu zapisu gry.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który sprawiał, że rycerze w wieży znikali, jeśli gracz wczytywał i zapisywał grę.
- Poprawiono błąd w Ashes of Ariandel, który sprawiał, że most pękał po stronie gospodarza, ale nie po stronie gościa.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że gra zawieszała się przy wczytywaniu 6-osobowych pojedynków.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że postać nie reagowała na polecenia grającego.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że przedmioty do skonsumowania nie były przywracane po walce.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz nie widział zaklęć przeciwnika.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre ruchy nie działały tak, jak powinny, gdy broń trzymana była w lewej ręce.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że ciężar zakrzywionych mieczy się zmieniał.
- Poprawiono błąd, który umożliwiał przetrwanie upadku z dowolnej wysokości.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się oczyścić z grzechów, jeśli Siegward z Katariny przebywał w Irithyllu z Mroźnej Doliny.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że dało się wyjść z areny, na której toczy się pojedynek z Kryształowym Mędrcem.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że Lorian mógł przenieść się na zewnątrz areny.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że rozpoczynał się pojedynek w Wielkich Archiwach, po skończonej sesji multiplayer.
- Poprawiono błąd, który sprawiał, że gość mógł wejść na arenę z bossem przed gospodarzem.
- Poprawki w balansie gry.
Przed debiutem patcha, serwery gry zostaną chwilowo wyłączone. Twórcy przygotowali rozpiskę, aby wiadomo było w których godzinach maszyny przestaną działać.
- PlayStation 4: od 2:00 do 4:00
- Xbox One: od 2:00 do 8:00
- Steam: 9:00 do 11:00
Jeśli wciąż gracie w Dark Souls III koniecznie zerknijcie do naszego darmowego poradnika.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler