inFamous: Second Son wykorzysta możliwości PlayStation 4 Pro

Deweloperzy inFamous: Second Son przygotowali aktualizację dla swojej gry - dzięki niej produkcja wygląda lepiej na PlayStation 4 Pro.

@ 07.11.2016, 13:33
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

inFamous: Second Son wykorzysta możliwości PlayStation 4 Pro

PlayStation 4 Pro zadebiutuje już w najbliższy czwartek. Jeśli zastanawiacie się nad tym, czy konsolę zakupić (np. aktualizując aktualną platformę), być może przekona Was do tego lista gier wspierających nowy sprzęt firmy Sony - jest ona całkiem pokaźna, a wciąż dołączają kolejne.

Do zestawienia tytułów, które będą w stanie wykorzystać możliwości PS4 Pro dołączyły właśni dwa kolejne: Infamous: Second Son oraz Infamous: First Light. Oba powstały w studio Sucker Punch i spotkały się z całkiem ciepłym przyjęciem, zarówno ze strony recenzentów, jak i graczy.

Wracając do aktualizacji, ze specjalnego wpisu na łamach PlayStation Blog dowiedzieliśmy się, że obie wymienione odsłony serii Infamous będą robić użytek z PS4 Pro na kilka sposobów. Zobaczymy w nich m.in. HDR, lepsze oświetlenie, wyższej jakości efekty specjalne oraz tekstury.

"Chcieliśmy aby oprawa wizualna oraz technologia odzwierciedlały realizm, który wciągnie gracza w spowite deszczem ulice Stealle", wyjaśnia jeden z deweloperów. "Dużo pracy poświęciliśmy na to, aby nasze niebo słońce oraz źródła światła wyglądały, jak prawdziwe. Więc dlaczego HDR jest obecnie tak ważne? Ta łatka, razem z telewizorem wspierającym HDR, mocno podnosi poziomy jasności".

"Tak, to oznacza, że patrząc na niebo lub słońce widział będziesz, że są one bardzo jasne, zapewniając poziom kontrastu, jakiego wcześniej w grze nie widziałeś. Jaskrawość nieba oraz oświetlenia tworzy naprawdę wspaniałe momenty. Prócz tego, ta konkretna funkcja będzie działać także na standardowym PS4, jeśli posiadasz TV wspierający HDR".

"Widzisz detale na cegłach oraz znakach, których wcześniej nie widziałeś. Kiedy tworzyliśmy Steattle, chcieliśmy aby wszystko było mokre. To oznacza, że odbicia tych detali są na każdej powierzchni. To oznaczało również mnóstwo wygładzania lustrzanych odbić (specular aliasing). Podniesiona rozdzielczość poprawia ten oraz wiele innych problemów z wygładzaniem. Jeśli nie masz telewizora 4K i tak zobaczysz lepiej wyglądający obraz, skalowany w dół do 1080p".

Deweloper podkreślił też jakość efektów specjalnych, a w szczególności mocy głównego bohatera. W jego opinii, prezentują się one wyśmienicie, najlepiej oczywiście w 4K oraz HDR, ale także na normalnych telewizorach będzie się dało docenić zmiany.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosSadzio   @   08:01, 08.11.2016
Już myślałem, że będzie pierwszy remaster z remaster gena na remaster gena pro, a to tylko łatka.. no cóż.. kwestia czasu.