Studio Remedy chce kłaść większy nacisk na multiplayer
Firma opracowuje komponenty wieloosobowe dla swoich gier, na razie jednak nie wiemy dla jakich.
Remedy Entertainment, twórcy serii Max Payne oraz Alan Wake, słynie głównie z gier przeznaczonych dla jednego gracza. Właśnie się jednak dowiedzieliśmy, że ekipa planuje poświęcić więcej czasu na przygotowywanie projektów zawierających rozgrywki wieloosobowe.
Informacja taka pojawiła się na blogu studia. Nadal duży nacisk kładziony będzie na fabułę, ale jednocześnie firma zamierza rozwijać komponent sieciowy.
"Doświadczenia dla jednego gracza były zawsze dla nas ważne. Jednocześnie chcemy nowych wyzwań, chcemy szukać sposobów na rozbudowę istniejących elementów, aby dodać do nich tryb współpracy", czytamy we wpisie.
"Z tego powodu zdecydowaliśmy się przyjąć głównego projektanta sieci, który będzie w samym centrum rozwijania i kształtowania technologii sieciowej oraz funkcji Northlight (silnika firmy)".
Co to oznacza? Nie sposób powiedzieć. Pewne jest, że Remedy pracuje nad kilkoma grami jednocześnie, w tym także nad zawartością dla koreańskiej strzelanki Crossfire 2.
Ostatni projekt studia, strzelanka Quantum Break, sprzedał się całkiem dobrze. Kolejne firma chce wydawać znacznie szybciej niż do tej pory.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler