Świat się kończy! W Watch Dogs 2 nie odblokowujemy mapy wieżami!

Ubisoft zaczyna chyba wreszcie dostrzegać to, że każda ich gra robiona jest na "jedno kopyto". W Watch_Dogs 2 nie będzie wież odblokowujących mapę.

@ 22.06.2016, 18:30
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Całkiem niedawno pisałem o tym, że Ubisoft to mistrzowie kopiuj-wklej, a ich gry najczęściej opierają się na jednym schemacie. Wygląda jednak na to, że wydawca poszedł po rozum do głowy i jest szansa, że kolejne projekty Francuzów odzyskają unikatowy charakter.

Właśnie dowiedzieliśmy się, że w Watch_Dogs 2 nie znajdziemy wież, po których musimy się wspinać, aby odblokować kolejne fragmenty mapy (ani ich wariacji), a tym samym ujawnić poukrywane zadania poboczne. Twórcy obiecują, że cała mapa będzie dostępna od początku, choć nie wszystko będzie na niej widoczne.

"To nie jest gra, w której otwierasz mapę i wszystko jest widoczne", wyjaśnia kreatywny dyrektor, Jonathan Morin. "Nie ma wieży. Po prostu eksplorujesz świat".

Nadal jednak będzie mechanika, ujawniająca misje dodatkowe. System działa jednak dość ciekawie, a oparty jest na osobach, które decydują się wesprzeć DedSec - organizację, do której należy protagonista.

"Za każdym razem gdy zdobywasz współpracowników, jest tak, jakbyś odblokował kolejny węzeł DedSec. Odblokowujesz też nową wiedzę, nowe operacje, misje w trybie współpracy. Wtedy organicznie docierasz do kamieni milowych rozgrywki".

Co istotne, zdobywanie popleczników nie będzie schematyczne, nie będzie też zawsze związane z fabułą.

"Ledwie dotkniesz historii. Masz wiele różnych operacji, które dają ci pomocników, którzy napędzają Twoją progresję. Możesz też odblokować wszystko poprzez współpracę oraz eksplorację".

Premiera Watch_Dogs 2 zaplanowana została na dzień 15 listopada. Tytuł trafi do posiadaczy komputerów oraz konsol Xbox One i PlayStation 4. Wówczas przekonamy się co jeszcze zmienili deweloperzy, aby wyróżnić grę spośród tłumu podobnych do siebie prawie-klonów.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   18:44, 22.06.2016
Nie ma wież?! Nie no, to jest skandal. Co następne? W nowym Far Cryu może nie będzie posterunków do odbicia?
0 kudosJackieR3   @   18:57, 22.06.2016
Kurka.Faktycznie w pierwszym Watch Dogs wykorzystali ten patent ? Nie grałem jeszcze.Nie dziwię się że gracze czasem chlusną pomyjami na Ubisoft.Ale najbardziej mnie dziwi że to przecie Francuzi a nie jakieś Amerykańce. Poirytowany
0 kudosLucas-AT   @   19:49, 22.06.2016
Ale za to dron namierzajacy przeciwnik
0 kudoskehciu   @   20:58, 23.06.2016
Cytat: JackieR3
Kurka.Faktycznie w pierwszym Watch Dogs wykorzystali ten patent ?

Tak, ale moim zdaniem nie było to takie złe. Hakowanie nadajników było przynajmniej sensowne na tle całej gry.