E3 '16: Tytani w Titanfall 2 są bardziej zróżnicowani, a pojedynki emocjonujące

Studio Respawn Entertainment wyciągnęło wnioski z niedociągnięć Titanfall. W dwójce wszystko będzie znacznie lepiej dopracowane.

@ 14.06.2016, 13:38
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

E3 '16: Tytani w Titanfall 2 są bardziej zróżnicowani, a pojedynki emocjonujące

Titanfall było niezłą grą, ale trzeba przyznać, że na dłuższą metę zabawa stawała się w niej mocno monotonna. W rezultacie znaczna część graczy szybko się odbiła, a serwery zaczęły świecić pustkami. W przypadku dwójki deweloperzy chcą nie dopuścić do takiej sytuacji. Remedium mają zapewnić nowi tytani!

Drew McCoy oraz Vince Zampella, pracownicy studia Respawn Entertainment, rozmawiali niedawno z ekipą portalu Gamespot. W trakcie konwersacji poruszony został temat Tytanów. Sterowania nimi oraz systemu walki we wnętrzu metalowych gigantów. Jak się okazuje, twórcy wiedzą co zrobili źle i w dwójce starają się to naprawić.

"Rozgrywki w Titanfall były cały czas podkręcone do 11", rozpoczyna Drew McCoy, producent. "Z Titanfall 2 chcemy mieć więcej zróżnicowania. Nie chcemy, aby każdy mecz był dokładnie taki sam, jak poprzedni".

Dlatego w Titanfall 2 zdecydowano się też przebudować tytanów. Są oni bardziej rozpoznawalni i posiadają unikatowe umiejętności.

"Kiedy zobaczysz kogoś na ulicy, natychmiast będziesz wiedział jakie są jego możliwości oraz zalety. Twój mózg przetworzy wszystko, otwierając Ci dostęp do wielu zróżnicowanych opcji", wyjaśnia Zampella.

"Ze względu na to, że mieliśmy generycznych tytanów w Titanfall 1 wszystko się ze sobą zlewało, a potyczki tytanami były puste. Teraz są znacznie głębsze. Intymnie łączysz się z tytanem, którego wybrałeś".

Jakby tego było mało, każdy tytan ma unikatowe umiejętności oraz cel na polu bitwy.

"Ci tytani nie mają jednego celu. Są sami w sobie postaciami. Mogą się zmieniać tak, jak piloci. Nie będziesz już po prostu bezustannie strzelał z karabinów. Rzeczy ciągle się zmieniają. Chcieliśmy aby umiejętności były dobrze wpisane w świat. Do pojedynków podchodzisz teraz zupełnie inaczej. Wiesz, że ten gracz ma linkę z hakiem, ten potrafi podkładać miny, a ten ma laser gotowy do wystrzału".

Jak widać, szykuje się niezła jatka. Czy rzeczywiście taka będzie przekonamy się jeszcze w tym roku. Premiera Titanfall 2 nastąpi bowiem 28 października. Jeśli jakimś sposobem Was to ominęło, koniecznie zerknijcie na zwiastun prezentujący tryb fabularny w grze. Jest na czym zawiesić oko.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:34, 14.06.2016
Co racja to racja. W jedynce rodzai tytanów było mało, a umiejętności prawie każdy miał te same. Dobrze, że chcą dać im trochę więcej życia.