Battleborn sprzedaje się lepiej od pierwszego Borderlands
Studio Gearbox chwali się, że ich najnowsze przedsięwzięcie sprzedaje się całkiem nieźle.
Jeden z przedstawicieli studia Gearbox Software, niejaki Randy Varnell, uczestniczył niedawno w streamie Kalology, dotyczącym gry Battleborn. Kreatywny dyrektor firmy postanowił opowiedzieć co nieco na temat tego, jak sprzedaje się jej najnowsze przedsięwzięcie.
Z ujawnionych informacji wynika, że projekt radzi sobie bardzo dobrze. Studio sprzedaż Battleborn porównuje do tej, jaką miał pierwszy Borderlands, a z wykresów wychodzi, że ten pierwszy produkt radzi sobie nieco lepiej.
"Premiera była dobra", rozpoczął Varnell. "Robimy wiele porównań do pierwszego Borderlands z 2009 roku. Tamten debiut był dla nas podobny. Finalnie Borderlands okazało się ogromnym sukcesem, jak na nową grę, i sprzedaliśmy ponad 8 mln egzemplarzy w trakcie jej obecności na rynku. Battleborn idzie nieco do przodu, w stosunku do tego, jak radziło sobie Borderlands".
Oczywiście deweloper nie zdradził żadnych konkretnych liczb, ale podkreślił, że tendencja będzie podobna, jak w przypadku Borderlands. Czyli gra zacznie dobrze, a w następnych tygodniach widoczny będzie stabilny wzrost. Czy faktycznie tak będzie? Ciężko powiedzieć. Adam w naszej recenzji niezbyt optymistycznie patrzy na przyszłość Battleborn.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler