Alienation - nowy zwiastun demonstruje dostępne w grze klasy
Nadchodzący shooter od Housemarque zawierać będzie podział na trzy odmienne klasy postaci.
Alienation - najnowsze dzieło fińskiego studia Housemarque, które na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat spłodziło kilka znajomych produkcji pokroju Resogun czy Dead Nation - jest już coraz bliżej, zaplanowanej na końcówkę kwietnia, premiery. Z tego względu developerzy tytułu ujawnili promujący grę zwiastun, którego zadaniem jest przybliżenie potencjalnym nabywcom obowiązującego w tym shooterze podziału na klasy wojaków.
W charakterystycznym dla studia stylu, rozgrywka w Alienation koncentruje się w głównej mierze na dynamicznej wymianie ognia skąpanej w sporej ilości eksplozji i efektów cząsteczkowych. Zadaniem graczy będzie wcielenie się w członków organizacji UNX, broniącej Ziemi przed najazdem krwiożerczych kosmitów. Wątek fabularny jest więc może mocno oklepany, ale to oczywiście nie on, a przecinające powietrze pociski mają stanowić o sile tego tytułu. Aby urozmaicić nieco rozgrywkę, w celu strzelania z wykorzystaniem dwóch analogów będziemy mogli przybrać rolę jednego z trzech różnych wariantów ziemskich wojaków.
Każda z trzech dostępnych klas dysponować ma charakterystycznym dla siebie sposobem prowadzenia bitwy. Każda z nich dysponować będzie oczywiście słuszną siłą rażenia, jednak poróżnią je charakterystyczne umiejętności i wpływające na charakterystykę zabawy atrybuty. W ten oto sposób Bio-Specialist będzie posiadać zdolność zatruwania wrogów i leczenia współtowarzyszy broni, zwinny Saboteur otrzyma możliwość aktywowania pola maskującego ułatwiającego atakowanie w zwarciu, zaś pokryty warstwami pancerza Tank dysponować będzie sporą wytrzymałością oraz umiejętnościami o nieco bardziej defensywnym charakterze. Różnice pomiędzy poszczególnymi postaciami zostaną dodatkowo zaakcentowane prostym systemem rozwoju.
Premierę Alienation zaplanowano na 26 kwietnia, wyłącznie na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler