Reality Pump zapowiada Two Worlds III i dwa DLC do Two Worlds II!
Odrodzone niczym feniks z popiołów studio Reality Pump zapowiedziało Two Worlds III, nowy silnik do Two Worlds II oraz dwa nowe dodatki doń.
Wielkanoc sprzyja tajemniczym i niewyjaśnionym wskrzeszeniom. Po skandalu związanym z fatalnym stanem gry Raven's Cry, jej ponownym wydaniu pod zmienionym tytułem (Vendetta: Curse of Raven’s Cry) i w końcu banicji na Steamie oraz bankructwie studia Reality Pump, firma TopWare Interactive wraz z.... Reality Pump zapowiadają Two Worlds III! Ogłoszeniu nie towarzyszyły szczegóły, a jedynie lakoniczna informacja, że "trójka" będzie w produkcji przez co najmniej 3 lata. Poprzednia zapowiedź "trójki" zawierała informacje o wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, lecz w obecnej sytuacji wydaje mi się, że ta koncepcja jest już raczej martwa.
Oprócz tego deweloperzy z Krakowa ogłosili także zmiany w swojej, jak dotąd najlepszej, grze - Two Worlds II. Rodzime cRPG otrzyma zupełnie nowy silnik grafiki, a także dwa dodatki zatytułowane Call of the Tenebrae (screenshoty poniżej) i Shattered Embrace! Pierwsze ukaże się wraz z końcem drugiego kwartału tego roku i zaproponuje fanom (są jeszcze jacyś?) starcie z nieznanym plemieniem, znanym jako "Wybrańcy". Jego członkowie kontrolują niewidziany dotychczas rodzaj magii, który zagraża całej krainie Antaloor, zaś zadaniem bohatera będzie powstrzymanie ich. Z kolei drugi dodatek owiany jest tajemnicą.
Świeży engine napędzający drugą odsłonę serii (ma ona już 6 lat na karku) zaoferuje zupełnie nowe tekstury, wyższy poziom szczegółowości zarówno postaci, jak i otoczenia, lepszy interfejs oraz całą masę innych udogodnień. Wraz z premierą aktualizacji szykowanych jest również 8 map do trybu multiplayer Two Worlds II.
Znajdą się jeszcze jacyś zainteresowani marką i czymkolwiek od (nie)umarłego Reality Pump?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler