Crytek opowiada o swoim przepięknym The Climb
Firma Crytek wie, jak wykorzystywać niesamowitą moc obliczeniową silnika graficznego CryEngine.
W sieci pojawił się najnowszy dziennik dewelopera przedstawiający przebieg prac nad The Climb od niemieckiego studia Crytek.
Na udostępnionym materiale tytuł wygląda niesamowicie realistycznie, co podkreślają sami jego twórcy, pokazując nam przygotowane na potrzeby gry otoczenie, jego głębię oraz dokładność wygenerowanych lokacji. Nawet najmniejsza nić czy rana na dłoniach naszego bohatera jest widoczna, a wystarczy odwrócić głowę w stronę otoczenia, aby zobaczyć, że opracowano je z takim samym pietyzmem i dbałością o szczegóły. Co ciekawe, dzięki goglom Oculus Rift, animacja wyświetlana będzie z prędkością 90 klatek na sekundę.
The Climb wyrasta nam na jeden z tych tytułów, które mogą zachęcić do inwestycji w nową technologię. Trzeba przyznać, że najnowsza wersja CryEngine, przygotowana z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości, radzi sobie całkiem dobrze. Z finalną oceną poczekajmy jednak do pierwszych recenzji gry oraz materiałów pokazujących inne scenerie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler