Electronic Arts nie potrzebowało Unravel do zarabiania pieniędzy, twierdzi twórca gry

Elektroniczny diabeł nie taki straszny, jak go malują?

@ 17.02.2016, 11:16
pc, ps4, xbox one

Electronic Arts nie potrzebowało Unravel do zarabiania pieniędzy, twierdzi twórca gry

Przez ostatnie lata Electronic Arts zasłużyło na opinię "wydzieracza" ostatnich groszy z portfelów graczy. Zasypywanie swoich okrojonych produkcji szeregiem płatnych dodatków to już standard w przypadku produkcji ze stajni EA. Pewien wełniany stworek zmiękczył serce wydawniczego giganta i to znacznie mocniej niż może się nam wydawać.

Świat po raz pierwszy usłyszał o Unravel podczas konferencji Electronic Arts na ubiegłorocznej edycji targów E3. To właśnie amerykański gigant podjął się wydania drobnej przygodówki, choć jego wydawnicza kartoteka zdominowana jest przez tytuły z półki AAA. Martin Sahlin z ColdWood Interactive opowiedział pokrótce genezę współpracy z "elektronikami" przy wspominanym Unravel, która stawia EA w zaskakująco pozytywnym świetle.

"No więc, Electronic Arts są w pewnym stopniu skoncentrowani na produkcjach AAA - albo byli. Pracują nad zmienieniem kierunku obranego przez firmę - starają się robić kreatywniejsze rzeczy, bardziej eksperymentalne i bardziej interesujące. Mieliśmy spotkanie z jednym z ich pracowników i to wtedy zaprezentowaliśmy im Unravel. W zasadzie przesłanką spotkania był fakt, że wcześniej współpracowaliśmy z EA przy produkcji komputerowego portu gry Battlefield: Bad Company 2. Wiedzieli zatem do czego jesteśmy zdolni.

Pokazaliśmy im grę i w sumie doprowadziliśmy do tego, że to oni prezentowali Unravel nam. Zaczęli mówić o rzeczach, które chcieliby zrobić inaczej, udowodnili, jak bardzo troszczą się o tego typu projekty. Electronic Arts było naprawdę szczere, kiedy mówili, że nie potrzebują Unravel do zarabiania pieniędzy, bo już bez niej je zarabiają. Chcieli naszą grę, bo naprawdę się o nią troszczyli i uważali, że była fajnym konceptem", stwierdził w wywiadzie dla Gamingbolt.com.

Naszą recenzję Unravel w wersji na PlayStation 4 przeczytacie tutaj.


Sprawdź także:
Unravel

Unravel

Premiera: 09 lutego 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Unravel to niezależny projekt szwedzkiego studia Coldwood, wydany pod banderą firmy Electronic Arts.Produkcja reprezentuje gatunek zręcznościowo-platformowy. Wcielamy się...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?