Zakulisowy materiał od studia Funcom przybliża świat Conan Exiles

W najnowszym zwiastunie twórcy omawiają wiele istotnych kwestii wskazujących kurs przy tworzeniu świeżej odsłony Conana.

@ 12.02.2016, 10:54
Kacper "Itchytude" Kutelski
I AM ERROR.
pc

Zakulisowy materiał od studia Funcom przybliża świat Conan Exiles

Zapowiedź zaplanowanego na ten rok Conan Exiles mogła niektórym solidnie podnieść apetyt, co najwyraźniej skłoniło twórców do zaoferowania graczom wglądu w proces twórczy gry. Dziś w sieci pojawił się bowiem pierwszy odcinek dziennika developerskiego, w którym osoby odpowiedzialne za finalny kształt produkcji udzielają nam krótkiego wprowadzenia w realia tytułu oraz zastosowaną do jej stworzenia ideologię oraz rozwiązania technologiczne.

Jak łatwo się domyślić, główną atrakcję w grze sygnowanej imieniem Conana powinna stanowić możliwość siania pożogi na niespotykaną skalę. Twórcy obiecują zawrzeć w grze rozbudowany i brutalny system walki, pozwalający w razie potrzeby na rozczłonkowanie stojących nam na drodze przeszkód. Przelewanie krwi wrogów nie będzie jednak jedynym celem naszej pustynnej tułaczki. Skończony tytuł ma bowiem zawierać m.in. możliwość tworzenia osad oraz system przetrwania, zmuszający nas do polowania na zwierzynę, celem zdobycia pożywienia, lub przedsięwzięcia kroków, mogących ochronić nas przed zgubnym wpływem bezlitosnego środowiska.

Warto zaznaczyć, że dla norweskiego studia aktualny projekt nie jest pierwszą próbą przeniesienia graczy do brutalnego świata słynnego barbarzyńcy. Funcom odpowiada również za popularne swego czasu Age of Conan, które jest aktywne po dziś dzień. Jednak w przeciwieństwie do tego MMORPGa, Exiles zaoferuje zarówno rozgrywkę sieciową (na prywatnych i publicznych serwerach) jak i w trybie offline.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKrru   @   12:01, 12.02.2016
Przetrwaj. Buduj. Zostań najlepszym graczem. Nic ciekawego.
1 kudosMicMus123456789   @   16:27, 12.02.2016
Nie wierze w to co piszę, ale Age Of Conan lepiej sprawdzało się gdy opierało się na abonamencie. Kiedy przeszło na F2P można było grać się ile chce, ale żeby swobodnie przemieszczać się między instancjami to trzeba było zapłacić. Mogli by zrobić naprawdę porządną singlową grę z Conanem, a nie ciągle bawią się w MMO.