The Witness sprzeda się prawdopodobnie lepiej w tydzień, niż Braid w rok
The Witness sprzedaje się wyśmienicie. Twórca gry ma powód do świętowania.
Jonathan Blow napisał na swoim Twitterze, że jego najnowsze przedsięwzięcie, The Witness, sprzedaje się wyśmienicie, zarówno na blaszakach, jak i konsoli PlayStation 4. Gra znajdzie najprawdopodobniej więcej klientów w tydzień czasu, aniżeli Braid, poprzednia gra pana Blow, w cały rok.
The Witness opracowane zostało przez niezależnego dewelopera, a w związku z tym, produkcja nie miała jakiegoś szczególnie dużego budżetu. Mimo to deweloper włożył w nią wszystkie pieniądze, jakie zdobył ze swojego poprzedniego przedsięwzięcia, gry Braid. Sprzedało się ono również świetnie, dzięki czemu Jonathan mógł zainwestować w nowy projekt. Inwestycja - zdaje się - będzie w 100% trafiona.
Dzięki świetnej sprzedaży The Witness studio Jonathana, Thekla Inc, będzie nadal się rozwijać i opracowywać projekty, dysponujące podobnymi budżetami. Na razie nie wiadomo oczywiście czym zajmie się deweloper, póki co programiści dopieszczają The Witness, opracowując pierwszą łatkę dla gry.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler